شروع فاز سوم نصب 6 هزار متر گاردریل در واحد علوم و تحقیقات

به گزارش مجله سرگرمی، ایمن سازی جهت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به مرحله نصب گاردریل سه موج از نوع H4A1 رسید.

شروع فاز سوم نصب 6 هزار متر گاردریل در واحد علوم و تحقیقات

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ایمن سازی راستا اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به مرحله نصب گاردریل سه موج از نوع H4A1 رسید.

بر اساس این گزارش، پس از انتخاب مشاور ذیصلاح و تایید طرح ایمن سازی توسط پلیس راهور، نصب دو هزار متر گاردریل دو موج در بخشی از راستاهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، نصب 280 متر نیوجرسی قفل شونده، بهسازی روکش آسفالت در بیش از بیست و دو هزارمتر مربع از راستاهای داخلی، ایمن سازی پیوسته حاشیه راستاهای اصلی از وجود سنگ ریزه های ناشی از فرسایش طبیعی خاک و سنگ دامنه های مشرف به راستا اصلی و نصب حدود چهار هزار متر گاردریل سه موج شروع شد.

این عملیات با کوبیدن بیش از سه هزار پایه و نصب بیش از بیست هزار قطعه به یکدیگر، یکی از عملیات های منحصر به فرد ایمن سازی راستا در کشور است.

پیش بینی می گردد این پروژه که با حضور ناظران ذیصلاح در حال اجرا است حداکثر ظرف مدت یکماه آینده به اتمام برسد.

علاوه بر آن نصب دوربین سرعت سنج، نصب علایم هدایت و رانندگی و چراغ های مربوطه و سایر تجهیزات هشدار دهنده بر اساس طرح مصوب پلیس در دست اجراست.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52182

به "شروع فاز سوم نصب 6 هزار متر گاردریل در واحد علوم و تحقیقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فاز سوم نصب 6 هزار متر گاردریل در واحد علوم و تحقیقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید