ادامه مناقشه بین کنگره و کاخ سفید بر سر دیوار مرزی مکزیک

به گزارش مجله سرگرمی، مجلس نمایندگان آمریکا از یک قاضی فدرال خواسته است تا طرح رئیس جمهور ایالات متحده برای استفاده از منابع مالی وزارت دفاع برای ساخت دیوار مرزی مکزیک را متوقف کند.

ادامه مناقشه بین کنگره و کاخ سفید بر سر دیوار مرزی مکزیک

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، مجلس نمایندگان آمریکا عصر سه شنبه از یک قاضی فدرال درخواست کرد تا طرح دونالد ترامپ برای استفاده از منابع مالی وزارت دفاع با هدف ساخت دیوار مرزی مکزیک را متوقف کند.

وکلای مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال یک درخواست حقوقی برای تروور مک فادن قاضی فدرال از وی خواسته اند تا مانع از اجرای طرح دولت آمریکا در برداشت 6 میلیارد دلاری از منابع مالی وزارت دفاع برای ساخت دیوار مرزی مکزیک و نصب موانع بیشتر شود.

نه وزارت دادگستری آمریکا و نه کاخ سفید تاکنون واکنشی نسبت به اقدام مجلس نمایندگان نشان نداده اند.

نمایندگان آمریکایی همچنین ترامپ را به نقض اصل تفکیک قوا بر اساس قانون اساسی آمریکا متهم کرده اند. نمایندگان آمریکایی بر این باورند که ترامپ با این طرح عملا قدرت و اختیارات کنگره برای تخصیص بهینه منابع مالی را نقض کرده است.

تشدید اختلافات بین کنگره و دولت ترامپ بر سر اختصاص منابع مالی مورد نیاز برای ساخت دیوار مرزی مکزیک ، موجب شد تا دولت آمریکا به مدت 35 روز تعطیل شود.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20672

به "ادامه مناقشه بین کنگره و کاخ سفید بر سر دیوار مرزی مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه مناقشه بین کنگره و کاخ سفید بر سر دیوار مرزی مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید