اروپا به جای پرسپولیس ، طارمی فعلا برنمی شود

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیس برای جذب مهدی طارمی، فعلا باید صبر کند تا ببیند مذاکره این مهاجم با باشگاه های اروپایی به کجا می رسد.آنوقت است که می توان با قاطعیت از بازگشت طارمی حرف زد و او را در خط حمله پرسپولیس دید.

اروپا به جای پرسپولیس ، طارمی فعلا برنمی شود

اروپا به جای پرسپولیس

امیر اسدی ، می گویند مهدی طارمی در آستانه توافق و امضای قرارداد با پرسپولیس است. حتی گفته اند او به عنوان نخستین خرید فصل جابجایی تابستانی، پیراهن سرخ می پوشد و به طرفداران معرفی اما همه این اخبار وقتی شبیه شایعه می گردد که بدانیم مهاجم شماره 17 تیم ملی سودای اروپا در سر دارد و تمایل به اینکه راهی قاره سبز گردد.

طارمی چند پیشنهاد همکاری در جیب دارد. ابتدا هادرزفیلد از انگلیس و سپس یک تیم هلندی که برای جذب مهاجم تیم ملی اقدام نموده و به توافق هایی هم رسیده. ماجرای هادرزفیلد متعلق به حدود یک ماه قبل است. باشگاهی انگلیسی که فصل 2019-2018 را در لیگ برتر گذراند اما با کسب تنها 16 امتیاز از 38 بازی و به عنوان قعرنشین سقوط کرد تا برای فصل جدید در چمپیونشیپ شرکت کند.

حضور در چمپیونشیپ و باشگاهی که همین فصل قبل در لیگ برتر بود، پیشرفت قابل توجهی برای طارمی است. مهاجمی که البته در روزهای اخیر با باشگاه هلندی نیز مذاکره نموده و برخلاف شایعه حضور در پرسپولیس، چندان رسانه ای نشده. هلندی ها در پی شکار مهدی طارمی هستند که بازیکن آزاد است و همین در کنار بحث فنی می تواند از دلایل اصلی علاقه هلندی ها به مهاجم تیم ملی باشد.

پرسپولیس در شرف فروش علی علیپور به زولته وارخم است و در این شرایط سخت، نیازمند حضور مهاجمی باتجربه و سرحال مثل مهدی طارمی است اما مهاجم بوشهری حتی این پیام را به گوش مدیران باشگاه پرسپولیس هم رسانده که اولویتش انتقال به اروپا است و اگر به هر دلیلی با تیمی از قاره سبز به توافق نرسید، روی پیشنهاد پرسپولیس فکر می نماید و دوباره پیراهن سرخ می پوشد.

مهدی طارمی که روزهای درخشانی را در پرسپولیس سپری نموده، یک و نیم فصل پیراهن الغرافه را پوشید و در این تیم هم روزهای خوبی را گذراند اما تغییر در کادرفنی باشگاه قطری و علاقه مهاجم تیم ملی به حضور در فوتبال اروپا، همه و همه دست به دست هم دارند تا جدایی طارمی از الغرافه و لیگ ستارگان قطر کلید بخورد و نهایی هم گردد.

پرسپولیس برای جذب مهدی طارمی، فعلا باید صبر کند تا ببیند مذاکره این مهاجم با باشگاه های اروپایی به کجا می رسد. آنوقت است که می توان با قاطعیت از بازگشت طارمی حرف زد و او را در خط حمله پرسپولیس دید. مهاجمی که در زمان جدایی محبوبیت خود را از دست داد اما آنقدر در الغرافه و تیم ملی درخشید که جای خالی اش در خط حمله پرسپولیس حس شد. شاید اگر ما و شما هم جای طارمی بودیم، رویای حضور در اروپا را با بازگشت به پرسپولیس عوض نمی کردیم. بخصوص که طارمی پیشنهاد دارد و به توافق با باشگاه هایی از انگلیس و هلند هم نزدیک است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29398

به "اروپا به جای پرسپولیس ، طارمی فعلا برنمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا به جای پرسپولیس ، طارمی فعلا برنمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید