افسر پلیسی که به سوی سیاهپوست آمریکایی شلیک کرد تبرئه شد

به گزارش مجله سرگرمی، دادستان های ویسکانسین یک افسر سفیدپوست پلیس را در پرونده تیراندازی از پشت به یک مرد سیاهپوست در حضور بچه های خردسالش تبرئه کرد.

افسر پلیسی که به سوی سیاهپوست آمریکایی شلیک کرد تبرئه شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دادستان های ویسکانسین سه شنبه یک افسر سفیدپوست را در مورد اتهام تیراندازی به یک مرد سیاهپوست در حضور بچه ها خردسالش تبرئه نموده است.

بر اساس این گزارش، تیراندازی این مامور سفیدپوست به شهروند سیاهپوست موجب اعتراضات گسترده ای در سراسر آمریکا در مخالفت با رفتار های نژادپرستانه و وحشیگری پلیس شده بود.

این گزارش اضافه کرد: مایکل گراولی دادستان منطقه کنوشا اعلام نموده است که روست شسکی افسر سفیدپوست پلیس از خودش دفاع نموده است، آن هم در حالی که در حال رسیدگی به یک نزاع داخلی بوده است.

این افسر پلیس 23 اوت اقدام به شلیک 7 گلوله به سوی یاکوب بلیک شهروند سیاهپوست از فاصله نزدیک نموده است. دادستان کنوشا گفته است که بلیک به یک چاقو مسلح بوده و در برابر بازداشتش مقاومت نموده است.

حکم صادر شده از سوی دادستان های ویسکانسین احتمالا موجب تشدید اعتراضات علیه نژادپرستی و رفتار های خشن پلیس گردد.

حدود 50 نفر از معترضان نسبت به این حکم شب گذشته در شهر کنوشا تظاهرات کردند. پیش بینی می گردد اعتراضات گسترده ای در این شهر 100 هزار نفری از سرگرفته خواهد شد و تونی اورس فرماندار ویسکانسین به گارد ملی دستور داده است تا از اقدامات پلیس برای برقراری نظم و قانون حمایت کند.

بازپرسان پرونده گفته اند که فیلم های ویدئویی اولیه که از این حادثه منتشر شده، ناقص بوده، ولی فیلم های بعدی نشان داده است که یاکوب بلیک با چاقو مسلح بوده و در برابر بازداشتش مقاومت نموده است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128123

به "افسر پلیسی که به سوی سیاهپوست آمریکایی شلیک کرد تبرئه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افسر پلیسی که به سوی سیاهپوست آمریکایی شلیک کرد تبرئه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید