امروز کسانی نقش اپوزیسیون گرفته اند که خودشان اقدامات غیرقانونی انجام داده اند

به گزارش مجله سرگرمی، یک عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کسانی به اپوزیسیون تبدیل گردیده اند که وزیر، معاون وزیر یا استاندار بوده اند و خودشان اقدامات غیرکارشناسی و غیرقانونی انجام داده اند.

امروز کسانی نقش اپوزیسیون گرفته اند که خودشان اقدامات غیرقانونی انجام داده اند

به گزارش خبرنگاران، ولی داداشی در تذکری شفاهی در انتها جلسه امروز مجلس شورای اسلامی بیان نمود: با توجه به نزدیک شدن به ایام صید در دریای خزر ضروری است دستگاه های مربوطه با صیادان هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: راه مواصلاتی آستارا به تالش چندین سال است که درست نگردیده از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم هرچه سریع تر با اتمام این راه به مسائل مردم و گردشگران انتها دهیم. 40 سال است که از انقلاب گذشته است و ما 18 روستا با راه نامناسب در منطقه داریم. از وزیر راه و شهرسازی انتظار می رود هرچه سریع تر این موضوع را حل نمایند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد، گفت: مالیات بر ارزش افزوده از صادرنمایندگان در مبادی خروجی در گمرک گرفته می گردد که مسائلی را برای صادرنمایندگان ایجاد نموده است، باید اقدامات جدی انجام گردد تا این مالیات از صادرنمایندگان گرفته نگردد.

داداشی در تذکری دیگر بیان نمود: تمرکز بر روی ثبت سفارشات در وزارت صنعت، معدن و تجارت باعث فساد اداری و مالی گردیده است. از وزیر صنعت، معدن و تجارت انتظار داریم از این اقدام صرف نظر نموده و راه حل جدی برای ثبت سفارش ها در نظر گیرند تا جلوی این فساد گرفته گردد.

وی در تذکری دیگر به هیات رییسه اظهار کرد: امروز بعضی از آقایان در مجلس شورای اسلامی به اپوزیسیون تبدیل گردیده اند. من متولد سال 60 هستم، اما کسانی که امروز به اپوزیسیون تبدیل گردیده اند خودشان وزیر، معاون وزیر یا استاندار بوده اند و کارهای غیرقانونی و غیرکارشناسی انجام داده اند و اکنون منتقد گردیده اند. هیات رییسه تدبیری برای این موضوع بیندیشند تا چهره حاکمیت زیر سوال نرود.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2508

به "امروز کسانی نقش اپوزیسیون گرفته اند که خودشان اقدامات غیرقانونی انجام داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز کسانی نقش اپوزیسیون گرفته اند که خودشان اقدامات غیرقانونی انجام داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید