انتخابات فدراسیون و معادلاتی که هر روز پیچیده تر می گردد ، کارگردان کشتی کیست؟

به گزارش مجله سرگرمی، انتخابات فدراسیون کشتی هر روز پیچیده تر از قبل می گردد. با ورود افراد جدید برای ثبت نام این پیچیدگی بیشتر هم می گردد اما یک سوال مهم وجود دارد و آن اینکه چه کسی این انتخابات را کارگردانی می نماید؟

انتخابات فدراسیون و معادلاتی که هر روز پیچیده تر می گردد ، کارگردان کشتی کیست؟

با نظر وزارت ورزش و جوانان ثبت نام از کاندیداهای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی از روز 15 اسفند آغاز شد. انتخاباتی که به نظر یکی از عجیب ترین و پیچیده ترین انتخابات تاریخ کشتی می تواند باشد. البته کشتی در طول تاریخ خود انتخابات پر حاشیه و پر و حرف و حدیث کم نداشته اما این بار داستان رقابت دو قهرمان مطرح است اما مهمتر از رقابت این دو قهرمان که نامشان بارها در رسانه ها مطرح شده این است که همه بدانند چه کسی در پشت پرده این انتخابات قرار گرفته است که این انتخابات را مدیریت می نماید؟ آیا وزارت ورزش و جوانان این انتخابات را مدیریت می نماید یا هنوز هم رسول خادم در پس این داستان قرار گرفته است؟

بعد از اتفاق عجیب هفته گذشته که به یکباره وزارت ورزش و جوانان بعد از ظهر روز سه شنبه تصمیم گرفت که ثبت نام از کاندیداها را آغاز کند، امیر رضا خادم روز چهارشنبه برای ثبت نام راهی فدراسیون کشتی شد و بر خلاف همه حرف هایی که در ماه هایی اخیر زده بود رسما برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کرد. اتفاقی عجیب که نشان می داد امیر رضا خادم با همکاری و همراهی وزارت ورزش و جوانان به یکباره تغییر راستا داده است و در حالی که وزیر ورزش و جوانان گفته بود خادم راهی وزارت کار می گردد اما او به یکباره تغییر راستا داد و سر از فدراسیون کشتی در آورد. این اتفاق و همه اتفاقاتی که از دی تا اسفند اتفاق افتاده علاوه بر پیچیده تر کردن انتخابات فدراسوین کشتی ، نشان از حمایت تمام قد وزارت ورزش و جوانان از امیر رضا خادم را هم دارد اما آیا می توان از وزارت ورزش و جوانان به عنوان تنها کارگردان انتخابات نام برد؟

اتفاقی عجیب و سوال برانگیز که چطور امیر رضا خادم با افرادی به توافق رسیده است که همین چند ماه پیش به بدترین شکل ممکن برادرش رسول خادم را بدرقه کردند؟ اگر چه سکوت امیر رضا خادم در تمام مدتی که رسول در فدراسیون کشتی با مسولان وزارت ورزش و جوانان درگیر بود، خودش حکایت از شکاف بین این دو برادر دارد اما بعید است که این دو عشق برادری را کنار زده باشند و هنوز هم در کنار هم حضور دارند. امیر رضا خادم ظاهرا در زمان حضورش در معاونت وزارت ورزش و جوانان هیچ صنمی با کشتی نداشت و مدام روزه سکوت را در پیش گرفته بود و حتی در شش سال گذشته هرگز حاضر نشد برای یکبار هم که شده درباره عملکرد کشتی ایران مصاحبه کند و نتایج کسب شده را نقد کند اما حالا چرا به عنوان دلسوز کشتی رخت خدمت به تن نموده است؟ این علاقه مندی تا چه اندازه به رسول ربط پیدا می نماید و برادر کوچکتر تا چه اندازه در این آمدن نقش داشته است؟

داستان انتخابات اما از روز آدینه به یکباره وارد فاز جدیدی شد و اتفاقاتی رخ داد که ماجرای انتخابات را پیچیده تر از قبل کرد. روز آدینه حمید بنی تمیم در اقدامی عجیب بدون این که از کسی طرفداری کند، در صفحه اینستاگرام خود متنی را نوشت و بیان کرد که به دلیل حضور قهرمانان تصمیم دارد که دیگر در انتخابات فدراسیون کشتی شرکت نکند. اعلام این تصمیم آن هم در شرایطی که فقط امیر رضا خادم برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام نموده و هنوز زمان زیادی تا سرانجام ثبت نام ها دارد، غیر ضروری به نظر می آمد اما چرا بنی تمیم این کار کرد؟ حمید بنی تمیم نوشته است که به نفع کسی کنار نمی رود اما این تصمیم او را تا چه اندازه می توان باور کرد؟ کناره گیری بنی تمیم هزار و یک تحلیل دارد که یکی از این تحلیل ها هم می تواند این باشد که او کاملا برنامه ریزی شده و با هماهنگی خادم کنار می رود.

این اتفاقات همه نشان از یک برنامه ریزی و مهندسی انتخابات دارد اما حالا این مهندس و کارگردان کشتی چه کسی هست هنوز نامشخص است. آیا باید این تحلیل ها را که حکایت از حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان از امیررضا خادم را دارد، پذیرفت و یا این که دست های رسول خادم در حمایت از برادر را باید دید و تحلیل مهندسی او برای کشتی ایران پذیرفت؟

اتفاقات روزها و ماه های اخیر بارها نشان داده که قرار نیست کارگردان کشتی رو بازی کند و تمام اتفاقات در پشت پرده رخ می دهد اما مهم این است که اتفاقاتی رخ بدهد که به نفع کشتی باشد. ورزشی که در شش و هفت سال گذشته با مدیریت برادر کوچکتر رنج بیشماری را تحمل کرد و معلوم هم نیست که برای خروج از این وضعیت چند سال دیگر باید این شرایط را ادامه بدهد.

5

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15166

به "انتخابات فدراسیون و معادلاتی که هر روز پیچیده تر می گردد ، کارگردان کشتی کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات فدراسیون و معادلاتی که هر روز پیچیده تر می گردد ، کارگردان کشتی کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید