انتخاب مدیر رد صلاحیت شده به عنوان سرپرست یک فدراسیون از سوی وزیر ورزش

به گزارش مجله سرگرمی، تصمیم وزیر ورزش و جوانان در انتخاب سرپرست یکی از فدراسیون ورزشی سؤالات و ابهامات زیادی ایجاد نموده است.

انتخاب مدیر رد صلاحیت شده به عنوان سرپرست یک فدراسیون از سوی وزیر ورزش

به گزارش خبرنگاران ، در راستای منع حضور مدیران بازنشسته در دستگاه های دولتی، در ورزش نیز با نظارت وزارت ورزش و جوانان، رؤسای بازنشسته یک به یک جایگاه های خود را ترک نموده و جای خود را به سرپرستان جدید دادند تا در سریع ترین زمان ممکن زمینه برگزاری انتخابات فراهم گردد.

در این میان اما وزیر ورزش و جوانان در یکی از فدراسیون های ورزشی اقدام به انتخابی سرپرستی نموده که در سالیان اخیر حرف و حدیث پیرامون او زیاد بوده و همواره حواشی مختلفی در رشته مدنظر خود به وجود آورده است. مدیر مدنظر در شرایطی به سمت سرپرستی این فدراسیون انتخاب شده که در سالیان گذشته سودای ریاست در این فدراسیون را نیز در سر داشت اما با ورود دستگاه های نظارتی و عدم تایید صلاحیتش به دلیل مسائل امنیتی مانند همیشه مجبور شد به فعالیت خود در سایه ادامه دهد.

در این شرایط و با توجه اطلاع وزیر ورزش و جوانان از اتفاقات سالیان گذشته و سوابق مدیر مدنظر، انتخاب او برای سرپرستی یکی از مهمترین فدراسیون های ورزشی کشور سؤالات زیادی را ایجاد نموده و تعیین نیست وزیر ورزش چگونه و به چه دلیلی این انتخاب را انجام داده است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7958

به "انتخاب مدیر رد صلاحیت شده به عنوان سرپرست یک فدراسیون از سوی وزیر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب مدیر رد صلاحیت شده به عنوان سرپرست یک فدراسیون از سوی وزیر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید