انتقاد جرج کلونی از سخنان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، جرج کلونی در این نشست گفت حرف های دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری و خطاب کردن مهاجران مکزیکی به عنوان متجاوز و جنایتکار، دیوانه وار است. وی افزود: هر کسی که چنین حرف های ناشکیبایانه ای به زبان بیاورد باید بداند تاریخ به او خواهد خندید و این دقیقا همان کاری است که اتفاق می افتد.

انتقاد جرج کلونی از سخنان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

کلونی به عنوان تهیه کننده این فیلم جدید با عنوان برند ما بحران است در جشنواره تورنتو ظاهر شد. دیوید گوردون گرین این اثر سینمایی را کارگردانی کرده و فیلم، اثری کمدی با بازی ساندرا بولاک است.

بولاک در نقش یک فعال انتخاباتی ظاهر شده که به بولیوی دعوت شده تا به سناتوری که می خواهد وارد انتخابابت ریاست جمهوری شود، کمک کند. این فیلم بر مبنای یک فیلم مستند از سال 2015 به همین نام ساخته راشل بوینتون است که با تمرکز بر رقابت انتخاباتی گونزالو سانچز دی لوزادا که سال 2002 انتخابات ریاست جمهوری بولیوی را برد، ساخته شده است.

بولاک هم در این نشست حضور داشت و گفت این فیلم درباره کسب و کاری است که نشان می دهد ما به عنوان مردم چطور به عنوان مشتری مطرح هستیم. وی گفت: ما باید شروع به دریافت حق خودمان بکنیم و ببینیم واقعیت ها چه هستند، تا این که اجازه بدهیم افکارمان را خرید و فروش کنند.

در فیلمنامه شخصیتی که بولاک بازی می کند برای یک مرد نوشته شده بود، اما با انتخاب بولاک برای بازی در این نقش، شخصیت اصلی به زن بدل شد. این شخصیت در عین حال که باهوش است، اما افسرده و معتاد به الکل هم هست و بولاک گفت: در حالی که این شخصیت هیچ علاقه ای به بچه داشتن ندارد، می توان متوجه شد که فیملنامه ابتدا برای یک مرد نوشته شده بود.

بولاک افزود: ما زن ها از زندگی، رویاها و کار هیجانزده می شویم. حالا گاهی اوقات شامل حال بچه هم می شود و گاهی نمی شود. ما پیچیده هستیم. مخلوقات کوچک دیوانه... و به همین دلیل شایسته این هستیم که داستان هایی باشند که به انعکاس این خصلت ها بپردازند.

وی افزود: نقشی که من بازی کردم شخصتی باهوش است، دوست دارد سفر کند و کارهایی هم برای خودش انجام بدهد اما می تواند همه این کارها را مدتی طولانی انجام دهد؟

کلونی هم به شوخی گفت: بعدش هم می رویم فیلم 12 زن خشمگین را می سازیم.

کلونی در پاسخ به این سوال که اگر قرار بود یکی از نقش هایی که بولاک بازی کرده برای یک مرد نوشته می شد، او دوست داست در کدامشان بازی کند؟ وی در پاسخ گفت: هه می دانیم که باید دختر شایسته اخلاق باشد.

فیلم برند ما بحران است در تورنتو برای اولین بار اکران شد و بنجامین لی منتقد گاردین در نقد خود به این فیلم 3 ستاره از 5 ستاره داد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78014

به "انتقاد جرج کلونی از سخنان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد جرج کلونی از سخنان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید