اکبرنژاد: کشتی با این نسل صاحب مدال های زیادی خواهد شد، قول می دهم بهترین کشتی ها را بگیریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: با انتقال این جوانان به تیم ملی بزرگسالان وضعیت بهتر از قبل گردیده و مطمئن هستم که کشتی صاحب مدال های زیادی خواهد شد.

اکبرنژاد: کشتی با این نسل صاحب مدال های زیادی خواهد شد، قول می دهم بهترین کشتی ها را بگیریم

تقی اکبرنژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد مسابقات دنیای اسلوواکی که در روزهای پایانی شهریور ماه برگزار می گردد، گفت: همه نفرات ملی پوش تجربه حضور در میدان بین المللی را دارند، اما تیم سال جاری با ترکیب جدیدی روانه مسابقات دنیای خواهد شد. در هر 10 وزن همه نفرات جدید هستند و از تیم سال گذشته هیچ کشتی گیری در ترکیب تیم اعزامی به اسلوواکی نیست. نکته جالب این است که 90 درصد این تیم، سال آینده هم شرایط حضور در تیم جوانان را دارند، در واقع به جز ملی پوش 120 کیلو، بقیه همه می توانند به دنیای بعدی هم بروند.

وی با تأکید بر اینکه تیم جوانان برای کسب بهترین صندلی عازم اسلوواکی می گردد، توضیح داد: هدف ما چیزی جز این نیست که با همه توان مان روی تشک حاضر شویم و بهترین نتایج را کسب کنیم، در همه اوزان هم شانس مدال داریم. در مسابقات قهرمانی آسیا هم خیلی راحت کشتی گرفتیم، البته که نمی گردد این رقابت ها را با دنیای مقایسه کرد.

اکبرنژاد در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می تواند ادامه دهنده راه نوجوانان باشد که به تازگی با اقتدار قهرمان دنیا گردیده اند، گفت: رده سنی نوجوانان را نمی گردد با جوانان مقایسه کرد، ولی این قول را می دهم که بهترین کشتی ها را بگیریم. تیم ما سال گذشته در حالی که تنها چهار ماه بود مسئولیت فنی تیم را به عهده گرفته بودم، سوم دنیا شد و امیدوارم عملکرد بهتری داشته باشیم.

این مربی کشتی استان تهران تأکید کرد: همین جوانان وقتی به تیم بزرگسالان منتقل شوند، وضعیت کشتی باز هم بهتر از قبل خواهد شد. این نفرات آینده خوبی دارند. مطمئن هستم که به زودی دوباره کشتی صاحب مدال های زیادی خواهد شد و این رشته باز هم توجهات را به خود جلب خواهد نمود.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2833

به "اکبرنژاد: کشتی با این نسل صاحب مدال های زیادی خواهد شد، قول می دهم بهترین کشتی ها را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرنژاد: کشتی با این نسل صاحب مدال های زیادی خواهد شد، قول می دهم بهترین کشتی ها را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید