بدهی کاناپولو و دفاع از میزبانی ایران اولویت مذاکرات ما است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نشست هیأت اجرایی کنفدراسیون قایقرانی آسیا 26 فروردین ماه در کوالالامپور مالزی برگزار می گردد که احمد جهان اقتصادی عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا و عضو هیأت رئیسه فدراسیون و علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان به همین منظور امروز یکشنبه 25 فروردین ماه راهی این کشور می شوند.

بدهی کاناپولو و دفاع از میزبانی ایران اولویت مذاکرات ما است

سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان پیش از عزیمت به مالزی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: مسئله اصلی مذاکرات ما با هیأت اجرایی آسیا برای پس دریافت و دفاع از میزبانی رقابت های قهرمانی کاناپولوی آسیاست. همان طور که می دانید بعضی کشورهای آسیای شرقی تمایل دارند که این میزبانی از ایران گرفته گردد و به دلیل دوری مسافت به یکی از کشورهای همان منطقه سپرده گردد.

وی ادامه داد: ما نیز اعتراض خود را به مسئولان کنفدراسیون قایقرانی آسیا اعلام نموده ایم. به هیچ وجه نمی خواهیم این میزبانی را از دست بدهیم. تصمیم گیرنده این میزبانی مجمع کنفدراسیون قایقرانی آسیا بوده و قرار نیست یک کمیته تصمیم به لغو آن یا پس دریافت امتیاز میزبانی آن گردد. یکی از برنامه های من در این سفر دفاع از این میزبانی است.

رئیس جدید فدراسیون قایقرانی اعلام نمود: با توجه به پیشنهادات اخیر کمیته کاناپولوی آسیا اگر بتوانیم اعضای هیأت اجرایی را متقاعد کنیم کار بزرگی انجام داده ایم. تمام کوشش خود را انجام می دهیم تا این میزبانی در ایران بماند. در همین راستا هم مکاتباتی با دیگر کشورهای آسیایی انجام داده ایم و موافقت آنها را دریافت نموده ایم.

وی بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های سفرم به مالزی برای پرداخت بدهی خرید قایق های کاناپولوست که در حاشیه بازی های آسیایی خریداری شده بود.

به گزارش خبرنگاران، قرار است اعضای هیأت اجرایی کنفدراسیون قایقرانی آسیا در این نشست به آنالیز و تطبیق اساسنامه کنفدراسیون آسیا با آخرین نسخه اساسنامه فدراسیون جهانی قایقرانی که با مدیریت جهان اقتصادی و همکاری یک گروه ایرانی صورت گرفته بپردازند. همین طور در این جلسه فعالیت های صورت گرفته به دیگر اعضای هیأت اجرایی جهت تصویب ارائه و به فدراسیون های ملی عضو کنفدراسیون آسیا ارسال خواهد شد.

با توجه به میزبانی ژاپن در المپیک 2020 جلسه پیش رو به دلیل طرح آخرین گزارش های مربوط به این رویداد مهم برای اعضای آسیایی فدراسیون جهانی قایقرانی بسیار حائز اهمیت است. ارزیابی فنی پیست رشته های المپیکی قایقرانی کانو اسپرینت و کانو اسلالوم در المپیک 2020 توکیو، آنالیز جوانب مختلف برگزاری رویدادهای آزمایشی و اطمینان از لحاظ شرایط فنی و تجهیزاتی المپیک پیش رو از نکات مهم مورد بحث خواهد بود. بحث بودجه و مسائل بازاریابی کنفدراسیون نیز از دیگر مسائل مهمی است که مورد بحث قرار خواهد گرفت.

سال 2019 برای کنفدراسیون قایقرانی آسیا به دلیل تنوع رویدادهایی که در سطح قاره برگزار خواهد شد سالی مهم و تأثیرگذار است و اعضای هیأت اجرایی نیز به دلیل انجام هماهنگی های مربوطه سالی پرکاری خواهند داشت.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19297

به "بدهی کاناپولو و دفاع از میزبانی ایران اولویت مذاکرات ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی کاناپولو و دفاع از میزبانی ایران اولویت مذاکرات ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید