برنامه انگلیس برای قرنطینه فوتبالیست ها در هتل با آغاز لیگ برتر انگلیس

به گزارش مجله سرگرمی، درحالیکه لیگ برتر انگلیس و اتحادیه فوتبال این کشور در کوشش هستند در اولین فرصت ممکن، رقابتهای فوتبال این کشور را از سر بگیرند، دیلی میل مدعی است در صورت ادامه پیدا کردن فصل، برنامه این است که بازی ها به صورت فشرده و با فاصله اندک برگزار گردد و برنامه این است که بازیکنان تیمها در هتل ها قرنطینه شده و تا سرانجام فصل از خانواده های خود دور باشند.

برنامه انگلیس برای قرنطینه فوتبالیست ها در هتل با آغاز لیگ برتر انگلیس

بر اساس این گزارش در جلسات بعدی که قرار است بین نهادهای مهم فوتبال انگلیس درباره سرنوشت لیگهای این کشور برگزار گردد این برنامه مورد بحث و آنالیز قرار خواهد گرفت. بر اساس این برنامه بازی های به جامانده لیگ برتر و چمپیونشیپ در یک بازه زمانی کوتاه و به صورت فشرده برگزار خواهد شد. علت این است که باشگاه ها به شدت به دنبال این هستند که فصل حداکثر تا تاریخ 30 ژوئن به سرانجام برسد چرا که در غیر اینصورت با مسائل حقوقی ناشی از قراردادهای فعلی خود روبرو می شوند.

تا اینجا معین است که لیگ برتر زودتر از تاریخ 1 مه از سر گرفته نخواهد شد ولی احتمال اینکه رقابتها از این تاریخ آغاز گردد با توجه به بحران کرونا بعید به نظر می رسد و احتمال بیشتر این است که رقابتها در تاریخی نزدیک به ماه ژوئن آغاز گردد. به همین خاطر است که این روزها عده زیادی خواستار لغو کامل این فصل شده اند.

اما در صورت آغاز دوباره رقابتها به احتمال بسیار زیاد بازی ها بدون تماشاچی برگزار خواهد شد. در این شرایط با اینکه تماشاچی ها از ویروس کرونا در امان خواهند بود ولی بازیکنان و کادرهای فنی در خطر خواهند بود و در نتیجه خانواده های آنها هم در معرض خطر قرار خواهند گرفت. در این شرایط است که طبق برنامه پیشنهادی قرار است بازیکنان و کادر فنی تیمها فرصت بین بازی ها را در هتل قرنطینه شده و زمان آنها عملا بین حضور در زمین تمرین، حضور در ورزشگاه ها و استراحت کردن در هتل ها تقسیم گردد.

ورزش سه

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80746

به "برنامه انگلیس برای قرنطینه فوتبالیست ها در هتل با آغاز لیگ برتر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه انگلیس برای قرنطینه فوتبالیست ها در هتل با آغاز لیگ برتر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید