برگزاری یازدهمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی، ارائه گزارش از آماده سازی تیم های ملی برای حضور در المپیک

به گزارش مجله سرگرمی، یازدهمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی صبح امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون کشتی برگزار گردید.

برگزاری یازدهمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی، ارائه گزارش از آماده سازی تیم های ملی برای حضور در المپیک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که با حضور محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی، دکتر سهراب کیهانی، جواد معبودی فر و سایر اعضا برگزار گردید، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون گزارشی از عملکرد فدراسیون کشتی در چند ماه گذشته ارائه کرد.

هچنین اقدامات اجرا شده از سوی فدراسیون کشتی از جمله راه اندازی صندوق قرض الحسنه مستقل برای حمایت از کارکنان فدراسیون کشتی، راه اندازی سیستم جامع منابع انسانی، راه اندازی سیستم مدیریت اموال فدراسیون و ... مطرح و تأییده های لازم گرفته شد.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه گزارشی از فرایند آماده سازی تیم های ملی به منظور حضور در بازی های المپیک و رقابت های قهرمانی دنیا ارائه کرد و گفت: در حال حاضر شش تیم ملی ما در سه رده و دو رشته آزاد و فرنگی در اردوها حضور دارند که ما میزبان بیش از 200 ورزشکار و مربی هستیم.

وی ادامه داد: هزینه های برگزاری اردوها و اعزام تیم ها به رقابت های پیش رو با توجه به شرایط مالی بسیار زیاد است، اما خدا را شکر فدراسیون کشتی توانسته با جذب منابع مورد احتیاج، برنامه های خود را به نحو مطلوبی پیش ببرد.

رئیس فدراسیون کشتی توضیح داد: جوایز سال 99 قهرمانان که از سوی وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته شده و در اختیار فدراسیون بود به تمامی نفرات اهدا شد.

دبیر بعلاوه گزارشی از فرایند برگزاری اردوهای تیم های ملی بزرگسالان برای حضور در المپیک توکیو ارائه و اظهار امیدواری کرد تا کشتی بار دیگر در این آوردگاه مهم افتخارآفرین باشد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149659

به "برگزاری یازدهمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی، ارائه گزارش از آماده سازی تیم های ملی برای حضور در المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری یازدهمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی، ارائه گزارش از آماده سازی تیم های ملی برای حضور در المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید