بهادری: مشکل هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان حل شد، کوشش می کنیم استادیوم را تا پنجشنبه آماده کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، عطاءالله بهادری، رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان از حل مشکل ثبت هیئت مدیره این باشگاه اطلاع داد.

بهادری: مشکل هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان حل شد، کوشش می کنیم استادیوم را تا پنجشنبه آماده کنیم

عطاءالله بهادری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ثبت یا عدم ثبت اعضای جدید هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان در سازمان لیگ گفت: روز گذشته (شنبه) امور مربوط به این موضوع را انجام دادیم و کارهای اداری آن تمام شده است. انتقال باشگاه صورت گرفته است و این مشکل حل شد. قرارداد اعضای تیم را هم در هیئت فوتبال مسجدسلیمان ثبت کردیم تا مسئولان هیئت مدیره این قراردادها را اسکن نمایند و به سازمان لیگ بفرستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استادیوم بهنام محمدی مسجدسلیمان برای دیدار روز پنجشنبه نفتی ها برابر تراکتور تبریز در هفته نخست لیگ برتر، آماده می گردد یا خیر، توضیح داد: در تدارک هستیم که استادیوم را به آغاز لیگ برسانیم. جایگاه ها شماره گذاری و در استادیوم نصب شده است. قرار است دو گیت در ورودی استادیوم نصب کنیم و به زودی سایت بلیت فروشی را هم راه اندازی خواهیم کرد. قرارداد دوربین ها هم منعقد شده است و کوشش می کنیم تمام شرایط را تا بازی با تراکتور فراهم کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره حضور ممدو کولیبالی در تمرینات شاگردان مهدی تارتار به خبرنگاران گفت: او روز آدینه وارد ایران شد و همان روز در دیدار محبت آمیز با پارس جنوبی به میدان رفت. این بازیکن در تمرینات تیم حضور دارد و پیوستنش به نفت به نظر تارتار بستگی دارد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41435

به "بهادری: مشکل هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان حل شد، کوشش می کنیم استادیوم را تا پنجشنبه آماده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهادری: مشکل هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان حل شد، کوشش می کنیم استادیوم را تا پنجشنبه آماده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید