بهانه های خوب امباپه برای کوچ به مادرید

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- جریمه 180 میلیون یورویی در نظر گرفته شده برای کیلین امباپه توسط باشگاه پاری سن ژرمن و بازگشت زین الدین زیدان به راس کادرفنی رئال مادرید، همه و همه بهانه های خوبی است که ستاره جوان تیم ملی فرانسه را در آستانه کوچ به مادرید قرار داده است.

بهانه های خوب امباپه برای کوچ به مادرید

به گزارش خبرنگاران، روزنامه آ. اس اسپانیا روز آدینه در گزارشی نوشت: فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید به خوبی می داند که تابستان امسال رئال دوست داشتنی او به تغییر و تحولاتی بزرگ احتیاج دارد و علاوه بر این احتمال ترک سانتیاگو برنابئو از سوی تعدادی از بازیکنان پرسابقه هر لحظه قوت بیشتری می گیرد.

در واقع پس از فصل فاجعه بار 2018-2019 طرفداران مادریدی مشتاقانه در انتظار امضای قرارداد با نامی بزرگ هستند؛ ستاره ای که بتواند خلاء ایجاد شده پس از جدایی کریستیانو رونالدو را پر کند.

شواهد حاکی از ان است که کیلین امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن آن نام بزرگی است که در فهرست پرز قرار است راهنمایی خط هجومی کهکشانی ها را تحت راهنمایی زین الدین زیدان بر عهده بگیرد.

مهاجم فرانسوی 20 ساله یکی از ارکان اصلی در قهرمانی آبی ها در جام جهانی 2018 روسیه محسوب می شد و با 31 گل در 35 بازی تا اینجای فصل هیچ نشانه ای از رخوت در برابر دروازه حریفان از خود بروز نداده است.

جوانی هم یکی دیگر نکات مثبت امباپه است و به تازگی یکی از اعضای خانواده وی با اشاره به کوچ او به پایتخت اسپانیا به حدس ها رنگ و بوی حقیقت بخشیده است.

علاوه بر این بدنبال جریمه 180 هزار یورویی در نظر گرفته شده برای وی از سوی پی اس جی به دلیل دیر حاضر شدن در جلسه پیش از بازی مقابل مارسی، امباپه نسبت به نوع برخورد باشگاه پاریسی ناراحت شده است و این موضوع دقیقا پس از حذف دوباره قهرمان لوشامپیونه از لیگ قهرمانان اروپا به وقوع پیوسته است؛ اتفاقی که بار دیگر رویاهای ستاره جوان را برای رسیدن به افتخارات فردی و باشگاهی بزرگ به تعویق انداخت.

این در حالی است که رای دادگاه حکمیت ورزش (کاس) مبنی بر بازگشایی پرونده تخلفات اقتصادی پی اس جی بدین معنا است که این باشگاه باید به منظور برقراری تعادل بین درآمد و هزینه های خود به اندازه 150 میلیون یورو، ستاره های خود یعنی نیمار و امباپه را در پنجره جابجایی تابستانی به فروش برساند.

گفتنی است در تابستان سال 2017 خوزه مورینیو سرمربی وقت منچستریونایتد از سران باشگاه خواسته بود تا گرت بیل را به اولدترافورد بیاورند و این بدان معنا بود که امباپه که در آن موقع در تیم موناکو توپ می زد در آستانه امضای قرارداد با کهکشانی قرار داشت اما در نهایت او به پی اس جی ملحق شد و باشگاه رئال مسائل مرتبط با دستمزد را انگیزه اصلی عملی نشدن این انتقال گفت.

با این وجود اطلاعات متعاقبی که از سوی تارنمای زیر زمینی فوتبال لیکس منتشر شد داستانی را رئال در مورد عدم انتقال امباپه منتشر نموده بود، تکذیب کرد و در گزارشی مدعی شد که هر 2 باشگاه رئال و موناکو با مبلغ 180 میلیون یورو بعلاوه 30 میلیون یورو افزونه موافقت نموده بودند و تنها زمانی معامله به بن بست رسید که باشگاه فرانسوی 34 میلیون دیگر بابت پوشش مسائل اقتصادیاتی پیرامون انتقال درخواست نموده بود.

در حقیقت این موضوع در کنار بی میلی پرز برای فروش گرت بیل منجر به این شد تا ستاره فرانسوی بار دیگر در لیگ یک فرانسه مشغول به درخشش گردد.

ورزشی **3991**9118**

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16875

به "بهانه های خوب امباپه برای کوچ به مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهانه های خوب امباپه برای کوچ به مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید