تغییرات زیاد تاثیر منفی در استقلال دارد، ضعف بزرگ باید رفع گردد

به گزارش مجله سرگرمی، کیانوش رحمتی در مصاحبه با خبرنگاران به تبعات دیر آغاز شدن لیگ نوزدهم اشاره نمود و گفت: چیزی که این روزها مورد نظر قرار گرفته بحث تاخیر در آغاز لیگ است که متاسفانه عده ای از این موضوع نفع می برند و عده ای دیگر متضرر می شوند. منطق فوتبال می گوید باید قانونمند باشیم و اگر می خواهیم لیگ جانداری داشته باشیم باید زمانی را که برای آغاز آن معین می کنیم به تعویق نیفتد تا تیم ها از این موضوع متضرر نشوند.

تغییرات زیاد تاثیر منفی در استقلال دارد، ضعف بزرگ باید رفع گردد

وی تاکید نمود: همه تیم ها برنامه ریزی می نمایند تا بتوانند شروع خوبی در لیگ داشته باشند اما این اتفاق باعث می گردد تا برنامه و نظم تیم ها به هم بریزد و آنها در سردرگمی قرار بگیرند.

وی تاکید نمود: فوتبال ما روز به روز به حرفه ای شدن نزدیک می گردد و این گام مثبتی است ولی این اتفاقات نباید برای یک فوتبال حرفه ای رخ بدهد. مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تمامی اشکالات را رفع نموده و لیگ را شروع نمایند با توجه به اینکه زمان زیادی از سرانجام لیگ هجدهم می گذرد می توانستیم از همان فردای سرانجام لیگ اقدامات لازم را برای رفع کردن نواقص استادیوم ها انجام دهیم تا بتوانیم در زمان مقرر لیگ را شروع کنیم.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که تغییرات زیادی در استقلال انجام شده و می تواند اثرات منفی برای تیم داشته باشد، گفت: قطعا این تغییرات اثرات منفی خواهد داشت. مدیریت و سبک مربیگری استراماچونی با مربی سابق استقلال متفاوت است. بازیکنان زیادی از جمع آبی پوشان جدا شدند و نفرات جدیدی اضافه شده اند که این موضوع احتیاجمند آن است که کادر فنی تمرینات منظمی را برگزار کند تا بازیکنان جدید با بازیکنان فصل پیش به هماهنگی کامل دست پیدا نمایند و در کنار این موضوع مهمتر آن است که همه از استراماچونی و تیمش حمایت کنیم تا بتواند عملکردی خوب در لیگ نوزدهم داشته باشد.

وی نبود چند بازیکن بزرگ در استقلال را یکی از مسائل این تیم دانست و گفت: در هر تیمی به چند بازیکن بزرگ و تاثیرگذار احتیاج است شاید در لحظاتی خوب نتیجه بگیریم و این موضوع فراموش گردد اما در مجموع این ضعف بزرگی است که باید رفع گردد و امیدوارم یک یا دو بازیکن بزرگ و تاثیرگذار به جز وریا غفوری در استقلال باشند تا بتوانند پل ارتباطی خوبی بین کادرفنی و بازیکنان شوند.

رحمتی در مورد انتظار طرفداران از استراماچونی و بازیکنان برای قهرمانی در این فصل گفت: این خواسته نابجایی نیست بازیکنان، کادر فنی، طرفداران و مسئولان باشگاه 4 ضلع مربع تاثیرگذار هستند که باید همگی کوشش نمایند تا با یک وحدت و همدلی استقلال بتواند در این فصل به قهرمانی دست پیدا کند. به لحاظ روحی و روانی تیم دچار تردید نگردد، یک تعادل روانی برقرار باشد تا بازیکنان بتوانند با آرامش کامل نتایج خوبی کسب نمایند ضمن اینکه از هفته هفتم به بعد تیم ها در لیگ جا می افتند و آن زمان عیار آنها معین خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا با نکونام به فولاد خوزستان نرفتید، گفت: برنامه فولاد خوزستان این بود که یک مربی بومی به جمع کادر فنی اضافه گردد، دوست خوبم ایمان مبعلی به این جمع اضافه شد اما خیلی زود از فولادی ها جدا شد ولی باز هم سیاست باشگاه در این بود که یک مربی بومی در کنار نکونام باشد.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر با کدام تیم همکاری می کنید، گفت: پس از آمدن محمد نصرتی به گل ریحان البرز به عنوان دستیار نصرتی به این تیم آمدم و افتخار می کنم در استانی کار می کنم که علاقه مند به فوتبال زیاد دارد و می تواند روزی به سطح اول فوتبال کشور ما برسد.

وی تاکید نمود: یکی از محسنات گل ریحان البرز این است که 40 درصد بازیکنانش بومی هستند و ما کوشش می کنیم با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه شرایط خوبی را به وجود بیاوریم تا این تیم بتواند در سرانجام فصل مقامی در خور استان البرز کسب کند. چند بازیکن باتجربه مانند رحمان احمدی و حسین پاپی را به خدمت گرفته ایم تا بتوانیم یک تیم پرقدرت را به وجود بیاوریم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35763

به "تغییرات زیاد تاثیر منفی در استقلال دارد، ضعف بزرگ باید رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات زیاد تاثیر منفی در استقلال دارد، ضعف بزرگ باید رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید