تمایل چشمی به جدایی موقت از استقلال

به گزارش مجله سرگرمی، با اتفاقات پیش آمده در روزهای اخیر روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی تصمیم گرفته اند در نیم فصل از استقلال جدا شوند. البته اگر باشگاه استقلال موافق باشد.

تمایل چشمی به جدایی موقت از استقلال

به گزارش خبرنگاران ، بعد از حذف نام روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی از فهرست مسافران تبریز و صحبت هایی که وینفرد شفر علیه این بازیکنان انجام داد خبرهای تازه تری درباره سرنوشت این دو بازیکن به گوش می رسد که جالب توجه است. گفته می گردد این دو بازیکن دیگر علاقه ای به ادامه با استقلال ندارند وبه دلایل گوناگون می خواهند استقلال را به مقصد دیگر تیم ها ترک نمایند. چشمی و اسماعیلی که در تمرین استقلال درمقابل دیدگان همه بازیکنان با فتحی جر و بحث کردند اعتقاد دارند که با این وضعیت دیگر نمی توانند در استقلال به آن بازیکنان ایده ال تبدیل شوند و بهترین راه حل جدایی موقت از استقلال است. حتی همان روز که ماجرای جر و بحث پیش آمد این دو بازیکن به برخی از بازیکنان استقلال گفته بودند که در نیم فصل استقلال را ترک می نمایند تا هم ذهن خودشان آرام گردد وهم باشگاه استقلال. موضوع جدایی از استقلال درواقع خواسته چشمی و اسماعیلی است و قرارشده آن ها بعد از بازگشت استقلال از سفر تبریز این درخواست را رسما به مدیران باشگاه استقلال اعلام نمایند. این که مدیران باشگاه استقلال با این درخواست موافقت نمایند نیز بستگی به فضای موجود میان طرف های درگیر دارد وباید نظر کمیته فنی را هم در این راستا مهم و اثر گذار دانست.

10-210

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5840

به "تمایل چشمی به جدایی موقت از استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل چشمی به جدایی موقت از استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید