توضیحات پزشک تیم ملی کشتی در خصوص مصدومیت سعید عبدولی

به گزارش مجله سرگرمی، پزشک اعزامی تیم ملی کشتی تاکید نمود سعید عبدولی بعد از کسب مدال برنز فرنگی قهرمانی دنیا، مشغول درمان و مداواست و البته مشکلش نیز به زودی برطرف خواهد شد.

توضیحات پزشک تیم ملی کشتی در خصوص مصدومیت سعید عبدولی

به گزارش خبرنگاران، سعید عبدولی که شب گذشته به مدال برنز وزن 82 کیلوگرم مسابقات دنیای 2019 نورسلطان رسید، بعد از کسب این مدال تاکید نمود که با دنده شکسته و درد فراوان برای کسب مدال روی تشک رفته است و حتی می خواست به خاطر این آسیب دیدگی در مبارزه رده بندی حاضر نشود.

در این خصوص دکتر مرتضی بهرامی نژاد پزشک اعزامی فدراسیون به محل برگزاری مسابقات در قزاقستان به خبرنگاران گفت: عبدولی در کشتی دومش از ناحیه دنده چپ دچار آسیب دیدگی شد و با مُسکن و بی حسی دردش آرام شد و توانست به کشتی ها ادامه دهد. در روز دوم او دردش شدت گرفت اما با این وجود به کار ادامه داد و توانست به مدال برنز دنیا برسد.

دکتر بهرامی نژاد در خصوص وضعیت فعلی این کشتی گیر تاکید نمود: فعلا که دنده اش را بستیم و در حال مداوا هستیم. البته فکر نمی کنم درمانش زیاد طول بکشد اما او درد زیادی را تحمل کرد. خوشبختانه سایر ملی پوشان فرنگی مسئله ای ندارند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45273

به "توضیحات پزشک تیم ملی کشتی در خصوص مصدومیت سعید عبدولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات پزشک تیم ملی کشتی در خصوص مصدومیت سعید عبدولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید