تیم تورِس، نخستین قربانی گلزنی ویا در لیگ برتر ژاپن

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- داوید ویا مهاجم اسپانیایی باشگاه ویسل کوبه ژاپن در نخستین بازی خود، تک گل پیروزی بخش تیمش را مقابل یاران فرناندو تورس به ثمر رساند.

تیم تورِس، نخستین قربانی گلزنی ویا در لیگ برتر ژاپن

به گزارش خبرنگاران، روزنامه مارکای اسپانیا روز شنبه نوشت: داوید ویا اسطوره فوتبال اسپانیا با به ثمر رساندن گل پیروزی بخش تیمش مقابل ساگان توسو در لیگ برتر ژاپن، شروع رویایی را در جی لیگ ژاپن تجربه کرد.

مهاجم 37 ساله اسپانیایی که حالا در ویسل کوبه ژاپن بار دیگر در کنار آندرس اینیستا هم تیمی اسبق خود در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا توپ می زند، در حالی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند که در تیم حریف یک چهره سرشناس دیگر فوتبال اسپانیا یعنی فرناندو تورس حضور داشت.

بدنبال پوشش ضعیف دفاعی تیم تورس، ویا در دقیقه 54 تک گل بازی را به ثمر رساند.

ویا سه ماه پیش لیگ برتر آمریکا (ام ال اس) را پس از به ثمر رساندن 80 گل در 124 بازی برای نیویورک سیتی، ترک می نماید و با انتشار ویدئویی خبر پیوستنش به جی لیگ ژاپن را رسانه ای کرد.

مهاجم اسبق آبی اناری ها که با 59 گل برترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا نیز محسوب می گردد، به همراه اینیستا عنوان قهرمانی جام ملت های اروپا و جام دنیای را فتح نموده و با تیم بارسلونا، 2 بار لالیگا و یک بار لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب نموده است؛ قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، سوپر جام یوفا و جام باشگاه های دنیا هم به گنجینه افتخارات وی رنگ و بوی یک قهرمان بخشیده است.

ویسل کوبه که در ماه مه سال گذشته با اینیستا قرارداد امضا کرد، توسط شرکت ژاپنی راکوتن (غول خدمات اینترنتی) که اسپانسرینگ پیراهن های باشگاه بارسلونا را نیز عهده دار است، اداره می گردد.

ورزشی**3991**9129

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14203

به "تیم تورِس، نخستین قربانی گلزنی ویا در لیگ برتر ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم تورِس، نخستین قربانی گلزنی ویا در لیگ برتر ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید