جام ملت ها برای امارات سودآور بود

به گزارش مجله سرگرمی، با نگاهی به شرایط فعلی اما کارشناسان مالی بعد از آنالیز هایی که داشته اند، پیش بینی خود از میزان درآمد امارات از میزبانی این مسابقات را اعلام نموده اند.

جام ملت ها برای امارات سودآور بود

جام ملت ها برای امارات سودآور بود

رسیدن به مراحل بالاتر و حساس تر رقابت های جام ملت های آسیا، مسافران مقصد امارات را حدود 12 درصد افزایش داده و به افزایش درآمد این کشور یاری نموده است. با این حال باز هم این درآمد چیزی نیست که اماراتی ها زمانی که برای برگزاری این مسابقات هزینه می کردند، انتظارش را داشتند.

از وضعیت تماشاگرانی که در هر بازی در استادیوم های امارات حاضر می شدند و سکوهای خالی که صدای اعتراض مسوولان ورزشی این کشور را درآورده بودند، می شد پیش بینی کرد که امارات در درآمدزایی به وسیله جذب توریست در طول مدت برگزاری جام ملت ها، سود زیادی کسب ننموده باشد.

با نگاهی به شرایط فعلی اما کارشناسان مالی بعد از آنالیز هایی که داشته اند، پیش بینی خود از میزان درآمد امارات از میزبانی این مسابقات را اعلام نموده اند.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده در یک هفته گذشته، تعداد مسافران به امارات نسبت به هفته های قبل بیش از 12 درصد افزایش یافته است. همچنین ظرفیت بیش از 95 درصد هتل های شیخ نشینان دوبی و ابوظبی تکمیل شده است.

شرکت های اماراتی با طراحی لباس های ویژه تماشاگران همه تیم های شرکت نماینده در این دوره و اقلام تبلیغاتی دیگر نظر کلاه، شال، پرچم و غیره اقدام به فروش این اقلام در فروشگاه ها و مقابل استادیوم ها می نمایند که طبق پیش بینی های انجام شده، فروش این اقلام تبلیغاتی تاکنون بالغ بر 400 میلیون درهم بوده است.

عارف العوانی، ریئس کمیته اجرایی جام ملت های آسیا نیز در نشست های خبری خود اعلام نمود که آمار دقیق فروش بلیت مسابقات در روز آخر رسماً اعلام می گردد. این در حالی است که فروش بلیت در بازار سیاه نیز برای مسابقات مهم و حساس مشاهده شده و قیمت یک بلیت درجه دو از مرز 100 درهم هم گذشت. قیمت بلیت در بازار سیاه دو برابر قیمت اصلی آن به فروخته شده است.

عارف العوانی در آخرین نشست خبری خود در 15 دی ماه گفته بود که درآمد حاصل از این رقابت ها در بخش های بازاریابی، بلیت فروشی و سایر موارد به بیش از یک میلیارد درهم می رسد و با توجه به این که هزینه های کلی کشور امارات برای ساخت استادیوم ها و برگزاری این رویداد کمتر از یک میلیارد درهم بوده، در نهایت هفدهمین دوره جام ملت های آسیا برای کشور میزبان سودآور خواهد بود.

کارشناسان ورزشی و مالی امارات لحظه شماری می نمایند تا مسابقات این دوره به انتها برسد و ببینند که درآمد امارات از جام ملت های آسیا چقدر خواهد شد؟

360 - 2

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11185

به "جام ملت ها برای امارات سودآور بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام ملت ها برای امارات سودآور بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید