جای خالی موزه دفاع مقدس در تهران

به گزارش مجله سرگرمی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر از لزوم راه اندازی موزه دفاع مقدس اطلاع داد.

جای خالی موزه دفاع مقدس در تهران

به گزارش خبرنگاران، احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که امیدواریم که معاون برنامه ریزی و امور شوراها تذکرات ما را پیگیری نمایند، گفت: چندی پیش تذکری مطرح شد مبنی بر این که کلمه شهید از تابلوی شهید علیرضا خواجه نوری برداشته شده است که می توانست این تذکر خروجی داشته باشد و معین است که همه ما به شهدا احترام می گذاریم اما باید دقت بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان این که در تهرانگردی اخیر از موزه دفاع مقدس، مردم انتقاداتی را به ما مطرح می کردند، اظهار کرد: به نظرم ثبت اقدامات شهری در حوزه دفاع مقدس باید ارتقاء یافته و کیفی تر گردد مثلا تهران بیش از 20 هزار شهید تقدیم دفاع مقدس نموده و بازاریان نقش زیادی در جمع آوری یاری های مردمی داشتند و ایجاد موزه دفاع مقدس تهران جای خالی اش احساس می گردد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با بیان این که تهران چهار دوره موشک باران شده و در اسفندماه 66 تا فروردین ماه 67 بیش از 60 نقطه در تهران مورد هدف نهاده شد که وزارت راه و شهرسازی اطلس آن را تهیه نموده است، ادامه داد: بهتر است این ها در نقشه های جی آی اس تهران قرار گیرند.

وی با بیان این که بچه ها و زنان نیز نقش زیادی در دفاع مقدس داشتند، اظهار کرد: باید نماد و المان های مناسب شهدا در شهر تهران نصب گردد و اطلاعات طبقه بندی شده شهدا و محل های بمباران معین گردد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با بیان این که اولین بیمارستان ریلی کشور شناسایی شده، توضیح داد: حتی می توان این قطار را به عنوان نماد در میدان راه آهن نیز گذاشت.

مسجدجامعی با بیان این که می بایست موزه دفاع مقدس تهران نوشته گردد، اظهار کرد: تصاویر و عکس های خوبی از دفاع مقدس وجود دارد و جا داشت که شهرداری از آنها استفاده نمایند و معتقدم که تبلیغات شهری می توانست موثرتر باشد.

به گزارش خبرنگاران، حجت نظری عضو دیگر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با انتقاد از عملکرد شورای شهر، گفت: تذکر من به هیات رییسه است، چرا که جلسه قبل اجازه ندادید که من بیشتر از سه دقیقه صحبت کنم اما حالا صحبت های مسجدجامعی بیش از سه دقیقه شده و بهتر است رویکرد هیات رییسه یکسان باشد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48442

به "جای خالی موزه دفاع مقدس در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای خالی موزه دفاع مقدس در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید