خبرنگاران مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: شبکه اجتماعی دانش آموزی راه اندازی می شود

به گزارش مجله سرگرمی، اردبیل - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزی با نماد شاد با هدف انسجام و نظم دهی به برنامه های آموزشی و تربیتی در روزهای آینده خبر داد.

خبرنگاران مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: شبکه اجتماعی دانش آموزی راه اندازی می شود

احمد ناصری روز شنبه در جلسه ویدیوکنفرانس با روسا و مدیران آموزش و پرورش استان اردبیل اظهارداشت: شبکه اجتماعی دانش آموزی فرصت ارزشمندی برای استمرار یادگیری است و محیط یادگیری متنوعی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

وی در زمینه بازگشایی و فعالیت عادی مدارس اضافه کرد: برنامه های مختلفی در این زمینه پیشنهاد شده اما مطابق با مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، 6 هفته بعد از بازگشایی مدارس فعالیت آموزشی و تربیتی ادامه خواهد داشت و 20 روز بعد از آخرین آزمون نهایی، آزمون سراسری کنکور برگزار خواهد شد.

ناصری با اعلام احزار رتبه مطلوب ارزیابی استان در سامانه نظارت و ارزیابی وزارت، فرایند اجرای برنامه های آموزشی و تربیتی و پیگیری امور در ایام تعطیلی مدارس را از نکات مهم در کسب این جایگاه ذکر کرد.

وی همچنین از نقش خطیر و برجسته معلمان استان و مشارکت والدین در تحقق شعار آموزش تعطیل نیست و آموزش را به خانه ها می بریم قدردانی کرد.

او از امضای پروتکل بین پنج شبکه پیام رسان داخلی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت نظم دهی و انسجام به برنامه های آموزشی و تربیتی شبکه مجازی در راستای شعار مدرسه (آموزش) را به خانه ها می بریم با نظارت مدیران مدارس خبر داد.

ناصری در بخش دیگری از محقق شدن پرداخت های همکاران صفی و ستادی در ماه پایانی سال با تلاش مضاعف و پیگیری معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی خبر داد و اضافه کرد: سرانه عادی و جاری مدارس، سرانه بهداشتی مدارس، سرانه پانسیون مدارس شبانه روزی، هزینه ایاب و ذهاب و کارورزی و کارآموزی هنرستان ها از دیگر پرداخت های اجرا شده در اسفندماه 98 بود.

مهرماه سال گذشته 250 هزار دانش آموز پایه های پیش دبستانی تا دبیرستان با حضور در حدود 10 هزار کلاس درس آماده سازی شده در سه هزار و 400 واحد آموزشی استان اردبیل سال تحصیلی جدید را شروع کرده اند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79767

به "خبرنگاران مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: شبکه اجتماعی دانش آموزی راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: شبکه اجتماعی دانش آموزی راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید