خبرنگاران گواردیولا: ما مغرور شدیم؛ لیورپول باورنکردنی بود

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: به لیورپولی ها بابت قهرمانی تبریک می گویم؛ آنها فصل باورنکردنی را پشت سرگذاشتند در حالی که ما برخلاف فصول قبل نتیجه نگرفتیم و مغرور شدیم.

خبرنگاران گواردیولا: ما مغرور شدیم؛ لیورپول باورنکردنی بود

تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ جزیره در خانه چلسی با نتیجه 2 بر یک بازنده شد تا بدین ترتیب قهرمانی لیورپول در فاصله هفت هفته تا انتها رقابت ها قطعی گردد.

پپ گواردیولا بعد از این اتفاق به رقیب خود تبریک گفت و گفت: به لیورپولی ها بابت قهرمانی تبریک می گویم. آنها فصل باورنکردنی را پشت سرگذاشتند. در حالی که ما برخلاف فصول قبل نتیجه نگرفتیم. فکر می کنم بعد از کسب چهار مقام قهرمانی در یک فصل مغرور شدیم و به خود گفتیم که وقت داریم.اما آنها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند و همین موفقیت به آنها اعتمادبنفس فوق العاده ای بخشید.

وی در ادامه همچنین گفت: این که لیورپولی ها 30 سال از قهرمانی لیگ برتر دور بودند، به آنها انگیزه بیشتری در این راه بخشید. به این ترتیب در هر بازی به گونه ای بازی کردند که گویی آخرین بازی شان است.

لازم به ذکر است تیم های منچسترسیتی و لیورپول پنجشنبه این هفته در لیگ جزیره باید به ملاقات یکدیگر بروند. ملاقات رفت با فزونی سه بر یک لیورپول در بازی جنجالی انتها پیدا کرد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 97212

به "خبرنگاران گواردیولا: ما مغرور شدیم؛ لیورپول باورنکردنی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گواردیولا: ما مغرور شدیم؛ لیورپول باورنکردنی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید