خریداران فیلم جدید ژولیت بینوش به صف شدند، موفقیت در برلیناله

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، فیلم فکر می کنی من کی هستم ساخته صفی نبو درامی رمانتیک با بازی ژولیت بینوش که اولین نمایش جهانی خود را امروز در جشنواره فیلم برلین تجربه کرد، تقریبا برای نمایش در همه نقاط جهان فروخته شد.

خریداران فیلم جدید ژولیت بینوش به صف شدند، موفقیت در برلیناله

در این فیلم که در بخش جشن ویژه برلیناله به نمایش درآمد بینوش 50 ساله در نقش کلر ملیاود بازی نموده که پروفایلی جعلی به عنوان یک زن جوان در شبکه های اجتماعی برای خودش درست می نماید تا بتواند از نامزدش جاسوسی کند و مطمئن گردد که به وی وفادار است اما این کار برایش ماجراهای جدیدی ایجاد می نماید.

امتیاز نمایش این فیلم تا کنون برای کانادا، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، استرالیا، سوییس، بنلوکس، یونان، اتریش، آمریکای جنوبی، چین، سوئد، مجارستان، بالتیک، خاورمیانه، پرتغال، فنلاند، تایوان و دانمارک فروش رفته است.

پلی تایم که فروش امتیاز این فیلم را در اختیار دارد گفت از سال 2017 که ما پخش کننده امتیاز فیلم او با عنوان بگذار آفتاب وارد گردد ساخته کلر دنی بودیم متوجه شدیم که چقدر فیلم های با بازی بینوش در سراسر دنیا با اقبال روبه رو می گردد.

دیگر بازیگران فیلم متشکل از نیکول گارسیا، فرانسواز سیویل و چارلز برلینگ هستند.

این فیلم برمبنای رمانی از کامیله لورنز به همین نام ساخته شده و فیلمنامه آن را نبو و ژولی پی یر نوشته اند که از فیلمنامه نویسان فیلم های آرنو دپلشن هم هستند.

ژولیت بینوش که ریاست هیات داوران سال جاری برلیناله را برعهده دارد، امروز(یکشنبه) با کارگردان و دیگر بازیگران فیلم در کنفرانس مطبوعاتی آن شرکت کرد.

8sharj.ir: تور رم: گردش در اروپای باستانی

parisro.ir: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12385

به "خریداران فیلم جدید ژولیت بینوش به صف شدند، موفقیت در برلیناله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداران فیلم جدید ژولیت بینوش به صف شدند، موفقیت در برلیناله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید