دانشگاه شریف برای اولین بار کارگاهی ویژه دستیاران آموزشی برگزار می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، اولین دوره کارگاه آموزشی ویژه دستیاران آموزشی دانشگاه صنعتی شریف با هدف ارتقاء مهارت ها و دانش دستیاران چهارشنبه 10 مهرماه برگزار می گردد.

دانشگاه شریف برای اولین بار کارگاهی ویژه دستیاران آموزشی برگزار می نماید

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه شریف با همکاری شاخه انجمن آموزش مهندسی ایران در این دانشگاه و با همیاری جمعی از اساتید فرهیخته و صاحب سبک در حوزه آموزش، اولین دوره کارگاه آموزشی ویژه دستیاران آموزشی را با هدف ارتقاء مهارت ها و دانش دستیاران و اعتلای صندلی آن ها برگزار می نماید.

این دوره از کارگاه در روز چهارشنبه دهم مهرماه جاری از ساعت 13:30 تا 17 در ساختمان ابن سینا و تالار ها به صورت چند کارگاه هم زمان برگزار خواهد شد.

محور های این دوره شامل آشنایی با مهارت های یاد دهی و یادگیری فعال، آموزش دانشجو محور، رویکرد های نوین آموزشی، فنون کلاس داری واصول اخلاق حرفه ای خواهد بود.

گفتنی است؛ با توجه به استقبال بسیاری از دستیاران و تعداد ثبت نام اجرا شده به وسیله دانشکده ها، به هر یک از ثبت نام کنندگان، شرکت در یکی از کارگاه ها اختصاص یافته است و محل برگزاری آن به شرکت کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48260

به "دانشگاه شریف برای اولین بار کارگاهی ویژه دستیاران آموزشی برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شریف برای اولین بار کارگاهی ویژه دستیاران آموزشی برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید