دریاچه کاویسوس مجارستان؛ دریاچه سنگی منحصر بفرد

به گزارش مجله سرگرمی، دریاچه کاویسوس مجارستان Kavicsos lake که چیزی در حدود 2 کیلومتر پهنا دارد، در منطقه ای در جنوب بوداپست قرار گرفته است و با یک رانندگی 30 دقیقه ای میتوان به این دریاچه زیبا دسترسی داشت. این دریاچه در واقع در جایی تشکیل شده که در گذشته ای نه چندان دور یک معدن سنگ در آنجا فعالیت می کرد و به همین دلیل، این روزها به عنوان دریاچه سنگی کاویسوس Kavicsos lake مشهور شده است. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه باشید تا بدانید دریاچه کاویسوس مجارستان کجاست و با دیدنی هایش آشنا شوید.

دریاچه کاویسوس مجارستان؛ دریاچه سنگی منحصر بفرد

آشنایی

دریاچه سنگی کاویسوس Kavicsos lake صدها جزیره دارد که عکسهایش توسط پلیس ملی هوایی ثبت شده و قابل مشاهده هستند. در حدود بیست سال پیش، این معدن سنگ تعطیل شد و تونل هایش توسط آب باران پر گشتند. از آن موقع تا به امروز، طبیعت و حیات وحشی غنی را در این منطقه شاهد هستیم که نظر هر بازدیدنماینده ای را به خود جلب می نمایند. در سال 1996، دریاچه سنگی به یک سازمان خصوصی فروخته شد، اما هنوز هم بین سهامدارانش بر سر بعضی مسائل جزئی درگیری وجود دارد. بر روی این دریاچه بیش از 5 هزار خانه را میتوان مشاهده کرد.

اگرچه بسیاری از این خانه های بی مثال به عنوان خانه های تابستانی یا سرپناهی برای ماهیگیران استفاده می شوند، اما سالانه حدود 70 خانوار در این منطقه زندگی می نمایند. دریاچه کاویسوس درون جزیره سپل قرار گرفته و بزرگترین جزیره بر روی رودخانه دانوب دیدنی و زیبا محسوب می گردد. این دریاچه فوق العاده از طریق جاده و خطوط ریلی به راحتی قابل دسترس است. اگر قصد گذراندن یک تعطیلات فوق العاده و به یاد ماندنی را دارید، یکی از مقاصد شما می تواند این مجمع الجزایر زیبا باشد.

در ادامه بخوانیدجاهای دیدنی مجارستان | 10 جاذبه گردشگری تراز اول اروپابا شماری از برترین جاذبه های گردشگری بوداپست آشنا شوید

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: همگردی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137263

به "دریاچه کاویسوس مجارستان؛ دریاچه سنگی منحصر بفرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه کاویسوس مجارستان؛ دریاچه سنگی منحصر بفرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید