دوازدهمین کنفرانس سار موزه علوم و فناوری برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- دوازدهمین کنفرانس سار موزه ملی علوم و فناوری با عنوان سار زمستان 97 و به عنوان بستری برای طرح ایده هایی که ارزش انتشار دارند، روز آدینه 17 اسفندماه در محل موزه ملی ایران برگزار می گردد.

دوازدهمین کنفرانس سار موزه علوم و فناوری برگزار می گردد

به گزارش روز یکشنبه گروه علمی خبرنگاران از موزه ملی علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران، آخرین کنفرانس سار در سال 97 همچون سارهای قبلی، 7 سخنران در موضوعات متنوع از تجربیات این افراد خواهد بود.

برگزاری کنفرانس های سار از ابتدای سال 1395 در موزه ملی علوم و فناوری کلید خورد و ایده اصلی راه اندازی آنها با الهام از کنفرانس های TED، برگزاری سخنرانی هایی است به عنوان بستری برای طرح ایده هایی که ارزش انتشار دارند.

کنفرانس های سار به صورت فصلی برگزار و با فصل برگزاری شان سارِ بهار، سارِ تابستان، سارِ پائیز و سارِ زمستان نام گذاری می شوند.

در هر کنفرانس فصلی سار، 7 سخنران، هر کدام حداکثر در 18 دقیقه با زبانی ساده و غیرتخصصی به دامنه وسیعی از موضوع های علمی و فناورانه می پردازند.

علاقه مندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیش تر می توانند به پیوند https://evnd.co/UApPm مراجعه و یا برای شنیدن سخنرانی های صورت گرفته در کنفرانس های سار به سامانه sar.inmost.ir مراجعه نمایند.

علمی*9294* 1055

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14356

به "دوازدهمین کنفرانس سار موزه علوم و فناوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوازدهمین کنفرانس سار موزه علوم و فناوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید