زمان استفاده از مربی خارجی در گلف ایران فرا نرسیده است

به گزارش مجله سرگرمی، حمید عزیزی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه فدراسیون گلف در 5 رده سنی دارای تیم ملی است، گفت: این کار مطابق با رده بندی فدراسیون جهانی گلف اجرا شده است. تیم های ملی گلف در رده های زیر 18 سال مردان و بانوان، بالای 18 سال بانوان، 18 تا 55 سال مردان و بالای 55 سال مردان تشکیل شده است.

زمان استفاده از مربی خارجی در گلف ایران فرا نرسیده است

وی با تاکید بر اینکه برای نخستین بار است که تیم های ملی گلف در 5 رده و بر اساس رده بندی فدراسیون جهانی تشکیل شده اند، گفت: هدایت این تیم ها به طور کامل بر عهده مربیان داخلی است. فدراسیون گلف تاکنون در هیچ مقطعی از مربی خارجی استفاده نکرده و به نظر هنوز زمان این کار هم فرا نرسیده است.

رئیس فدراسیون گلف تاکید کرد: با لحاظ کردن همه جوانب و موضوعاتی مانند ظرفیت ها داخلی، زیرساخت ها، بودجه و ... فعلا باید با مربی ایرانی ادامه همکاری داشت. با فرض اینکه تمام ظرفیت های بالقوه داخلی هم به بالفعل تبدیل شود، باز هم نمی توان یکباره به سمت مربی خارجی و جذب کامل آنها روی آورد.

وی با بیان اینکه نحوه و شکل استفاده از مربی خارجی باید به صورت پلکانی و با شیب ملایم باشد، گفت: به نظر احتمالا همکاری با مربی خارجی به صورت مقطعی و در قالب بهره بردن از او در دوره های آموزشی آغاز شود تا اینگونه مربیان داخلی بتوانند از دانش وی استفاده کنند. در نهایت با پیشرفت لازم در گلف داخلی و همچنین آماده شدن فضای لازم و تامین اعتبار مورد نیاز، می توان از مربی خارجی به صورت تمام وقت استفاده کرد.

عزیزی با یادآوری اینکه مشخص نیست چه زمانی شرایط لازم برای همکاری با مربیان خارجی در گلف ایران مهیا شود، گفت: فعلا با مربیان داخلی اهداف خود را دنبال می کنیم و رضایت لازم را هم از روند طی شده کسب کرده ایم. امید که راستا پیش رو هم با موفقیت دنبال شود تا هر چه زودتر بتوانیم به تحول مورد نظر در گلف دست یابیم.

رئیس فدراسیون گلف در سرانجام به مربیانی که با این فدراسیون همکاری دارند، اشاره کرد و گفت: زیبا مردانی و نگار صیادی هدایت تیم های زیر 18 سال و بالای 18 سال بانوان را بر عهده دارند. مسئولیت تیم زیر 18 سال مردان با گودرز مولایی است. حسن کریمیان عهده دار تیم 18 تا 55 سال است و هدایت تیم بالای 55 سال مردان هم با داود آشتیانی است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48065

به "زمان استفاده از مربی خارجی در گلف ایران فرا نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان استفاده از مربی خارجی در گلف ایران فرا نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید