سرپرست فولاد: بازی با استقلال قطعا در اهواز خواهد بود

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست تیم فولادخوزستان معتقد است تا زمان بازی مقابل استقلال، کرونا در اهواز از شرایط قرمز خارج می گردد.

سرپرست فولاد: بازی با استقلال قطعا در اهواز خواهد بود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، سید محمد علوی درباره شرایط تیم فولاد در اردوی تهران گفت: ما از شب چهارشنبه هفته قبل در تهران حضور داریم. روز پنج شنبه اولین تست PCR را انجام دادیم و طبق جواب آزمایشات که مستندات آن موجود است، تست تمام اعضای تیم منفی شد. پس از آن تمرین را در تهران برگزار کردیم و تمام پروتوکل های بهداشتی را نیز رعایت کردیم، اما در آزمایش دوم پنج مورد مشکوک داشتیم.

وی ادامه داد: موضع باشگاه ما از 6 اسفندماه فصل قبل تا به امروز یکی بوده و سلامتی بازیکنان، اعضای تیم و جامعه اولویت اول و اصلی باشگاه است. ان شاءالله فردا سومین تست PCR را از بازیکنان و دیگر اعضای تیم خواهیم گرفت.

سرپرست فولادخوزستان درمورد میزبانی مسابقات در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: استاندار خوزستان کوشش شبانه روزی می نماید تا شرایط قرمز استان به شرایط مطلوب تبدیل گردد. با صحبت هایی که صورت گرفته تا آن تاریخ شرایط نیز سفید خواهد شد و قطعا اگر مسابقات برگزار گردد، در استادیوم خانگی خود از تیم ها میزبانی می کنیم.

علوی اضافه نمود: از دوستان و همکارانم درخواست دارم که درباره میزبانی تیم ما صحبت هایی نکنند که حساسیت ایجاد گردد. بیشتر بازیکنان ما قبل از شروع اردو در خوزستان بودند و در تست اول جوابشان منفی شد، اما وقتی در تهران اردو زدیم 5 تست ما مشکوک شد. به هرحال امیدوارم که این مشکل حل گردد و بازهم می گویم قطعا اگر مسابقات برگزار بگردد، ما در اهواز از تیم استقلال و دیگر حریفان میزبانی خواهیم کرد.

  • رادوشویچ: مانع تراشی تیم ها برای شروع دوباره لیگ سیاسی بازی است

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 92533

به "سرپرست فولاد: بازی با استقلال قطعا در اهواز خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست فولاد: بازی با استقلال قطعا در اهواز خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید