سهرابیان: عملکرد رویینگ ایران بازتاب زیادی داشت، گمرک کمک کند درگیر کاغذبازی نشویم

به گزارش مجله سرگرمی، رییس فدراسیون قایقرانی گفت: عملکرد رویینگ ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بازتاب وسیعی داشت و انتظار برای کسب سهمیه المپیک زیاد شده است.

سهرابیان: عملکرد رویینگ ایران بازتاب زیادی داشت، گمرک کمک کند درگیر کاغذبازی نشویم

علیرضا سهرابیان در مصاحبه با خبرنگاران در مورد عملکرد تیم ملی قایقرانی رویینگ ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام نمود: ما استارت خوبی زدیم و همه ملی پوشان توانستند دراین مسابقات مدال بگیرند و کسی بدون مدال نماند. همه نفرات در این چند ماه که برای مسابقات آماده می شدند، از جان مایه گذاشتند. عملکرد ملی پوشان ایران در مسابقات بازتاب وسیعی داشت و کشورهای دیگر ایران را به عنوان قدرت شناختند. همچنین از نظر کشورهای دیگر بهمن نصیری پدیده مسابقات بود.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که در کره جنوبی توانست مشکل قایق های رویینگ خریداری شده را حل نماید، تاکید کرد: ما در حاشیه این مسابقات در مورد بحث قایق ها صحبت کردیم و به نتایج مطلوبی رسیدیم. بخشی از منابع مالی که قرار بود از سمت وزارت ورزش کمک شود به دستمان رسید اما من به کره جنوبی آمده بودم و زمانی که برگردیم به محض اینکه تسویه حساب کنیم قایق ها را برای ما می فرستند.

اوادامه داد: امیدوارم گمرک ایران با ما همکاری کند چون می خواهیم برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده شویم. خیلی خوب است اگر در بحث ورود قایق ها، مسائل گمرکی گریبان گیر ما نشود و بدون مشکل و کاغذ بازی بتوانیم قایق ها را در اختیار بگیریم. البته آقای مرادی نایب رییس کنفدراسیون آسیا خیلی کمک کرد و رایزنی هایی را انجام داد. حتی در بحث اجازه قایق ها که پرداخت کردیم صحبت کرد و قرار شد یا در مسابقات آینده جبران کنند و یا هزینه قایق ها را کاهش دهند. واقعا این کرسی به درد ما خورد که جای تشکر دارد.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به نتایج قهرمانی آسیا می توان به مسابقات کسب سهمیه المپیک خوشبین بود یا خیر، گفت: 100درصد. من از روز اول هم امید داشتم که ملی پوشان سهمیه می گیرند اما هیچ موقع حرفی در مورد تعداد آن نزدم. اکنون هم به کسب سهمیه المپیک امیدوارم اما حرفی در مورد تعداد آن نمی زنم. انتظار برای کسب سهمیه المپیک در رویینگ زیادتر شده که البته نیازمند برنامه ریزی منسجم و حمایت مالی است.

او اضافه نمود: مطمئنا نیاز است در این شش ماه مواردی فراهم شود. اگر می خواهیم مانند کشتی و وزنه برداری در سطح المپیک مطرح شویم باید کارزیر بنایی انجام شود که این هم نیازمند منابع خیلی خوب است. البته منابع مالی یک طرف قضیه است و بحث دیگر کار کردن روی افکار ورزشکار است. در این مدت هیات های استانی خیلی به ما کمک کردند و باید از رییس هیات میانه، خراسان رضوی و همچنین مدیران و مسئولان شهرستان مانه و سملقان قدردانی کنم امیدوارم بقیه هیات های استانی هم بتوانند در حد توان به من کمک کنند.

سهرابیان در مورد خداحافظی عاقل حبیبیان از دنیای قهرمانی نیز گفت: عاقل حبیبیان مدال با ارزشی گرفت و خیلی تلاش کرد به طوری که مسابقه تمام شد توان بلند شدن از درون قایق را نداشت. البته هنوز به صورت رسمی خداحافظی نکرده و ما امیدواریم بتوانیم از تجربیاتش کمک بگیریم و در کنار تیم باشد.

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: من در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا، به عنوان عضو کمیته پارا رویینگ آسیا انتخاب شدم. همچنین با رایزنی هایی که انجام شد ایران به عنوان مرکزی برای کار تحقیقاتی و پژوهش رویینگ آسیا انتخاب شد که در نوع خود کار بی نظیری است.

مهسان بلاگ: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

تور مالزی ارزان قیمت: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

جعبه مهر: جعبه مهر | مجله اجتماعی مهرورزی و مهربانی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55775

به "سهرابیان: عملکرد رویینگ ایران بازتاب زیادی داشت، گمرک کمک کند درگیر کاغذبازی نشویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان: عملکرد رویینگ ایران بازتاب زیادی داشت، گمرک کمک کند درگیر کاغذبازی نشویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید