(عکس) مسی در نقش بوکسور؛ باورنکردنی و حیرت انگیز!

به گزارش مجله سرگرمی، لیونل مسی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا برابر سوسیداد را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. مشکل کشیدگی عضله پشت ران پای چپ مسی نزدیک بود او را از بازی فینال محروم کند، اما در نهایت او توانست در تمرین روز گذشته و امروز بارسا شرکت نموده و خود را به فینال برساند.

(عکس) مسی در نقش بوکسور؛ باورنکردنی و حیرت انگیز!

مسی از ابتدا برابر بیلبائو در میدان بود، ولی کمتر نشانی از روز های اوجش داشت. او که به وضوح کمتر می دوید و سعی می کرد به پای چپ خود فشار وارد نکند روی گل اول بارسا در دقیقه 40 تاثیرگذار بود. روی ریباند ضربه او بود که گریزمن توانست گلزنی کند.

بیلبائو سپس کار را به تساوی کشاند، ولی گریزمن بار دیگر بارسا را پیش انداخت. این انتها کار نبود و بیلبائو دقیقه 91 توانست حساب کار را 2-2 نموده و همه چیز به وقت های اضافه کشیده گردد.

بر خلاف تصورات، بیلبائو دقیقه 95 روی شوت استثنایی اینیاکی ویلیامز توانست گل سوم را به ثمر برساند و بازی تا دقیقه 120 با همین نتیجه ادامه داشت که لیونل مسی در یک صحنه بیرون محوطه جریمه بیلبائو کنترلش را از دست داد و بازیکن حریف را مضروب کرد.

صحنه ابتدا از دید خیل مانسانو داور بازی به دور ماند، ولی به وسیله وی ای آر به وی گوشزد شد که به کنار زمین برای بازبینی بیاید. در تکرار تصویر معین بود که مسی پس از یک نبرد تک به تک با ویالیبره زننده گل دوم بیلبائو او را از پشت با مشت مضروب نموده و سرنگون می نماید. این خطای بدون توپ خشن از سوی مسی با کارت قرمز جریمه شد و او یک دقیقه انتهای را از دست داد. خطای مسی نشان از عجز و ناتوانی واضح او در دقایق انتهای داشت و یک نمایی واضح از شرایط کنونی بارسلونا بود.

در هر صورت مسی راهی رختکن شد و بارسا هم بازی را 3-2 باخت تا اولین جام فصل از دست برود. این خطای شدید غیروورزشی می تواند مسی را تا 4 جلسه از همراهی بارسلونا محروم کند. او بازی با کورنیا در کوپا دل ری وم دو بازی لالیگا را از دست خواهد داد. بارسا در صورت صعود به یک هشتم نهایی کوپا دل ری مسی را در این مرحله نیز در اختیار نخواهد داشت و در صورت حذف، مسی سه بازی لالیگا را از دست می دهد.

گفته می گردد محرومیت مسی می تواند بین 4 تا 12 جلسه نیز باشد.

ورزش سه

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128905

به "(عکس) مسی در نقش بوکسور؛ باورنکردنی و حیرت انگیز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) مسی در نقش بوکسور؛ باورنکردنی و حیرت انگیز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید