غفوری: فاصله ما با صدر جدول خنده دار است، هدفم بازی درتیم ملی است نه دعوت شدن به آن

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید هدفش صرفا دعوت شدن به تیم ملی نیست و او می خواهد در ترکیب اصلی ایران حضور داشته باشد.

غفوری: فاصله ما با صدر جدول خنده دار است، هدفم بازی درتیم ملی است نه دعوت شدن به آن

به گزارش خبرنگاران، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر فجرسپاسی اعلام کرد: در رختکن دیدم تکلی که روی فرشید اسماعیلی زده شد، می توانست پنالتی باشد. مدافع توپ را دور نکرد و فقط پای اسماعیلی را زد.

او درباره بازی با سایپا هم، گفت: خدا را شکر روند ما مثبت است. این سومین دیداری است که برنده می شویم. ان شاءالله همین روند را ادامه بدهیم و تیم ما بهتر از این هم گردد و بازی های لیگ را هم ببریم تا طرفداران مجاب شوند که به استادیوم بیایند.

غفوری اضافه نمود: طرفداران حق دارند از ما ناراحت باشند. فصل را آن طوری که انتظار داشتند آغاز نکردیم. کل کوشش مان را می کنیم تا استقلال را دوباره بالا بیاوریم و در کورس قرار بگیریم تا طرفداران از نگاه کردن بازی لذت ببرند.

کاپیتان استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به وضعیت استقلال در لیگ برتر بازیکنان و کادر فنی تمرکزشان را روی جام حذفی می گذارند هم اظهار کرد: وضعیت در لیگ برتر؟ ما فقط 6 امتیاز با صدر فاصله داریم. 6 امتیاز خنده دار است و خیلی راحت جبران می گردد.

او درباره دعوت نشدنش به تیم ملی هم توپیح داد: مگر می گردد یک بازیکنی که 5 سال در تیم ملی بوده بعد از دعوت نشدن ناراحت نگردد؟ من هدفم بازی کردن در تیم ملی است نه دعوت شدن. سعی می کنم شرایطم را بهتر کنم و استقلال را بالا بکشیم و قطعا هدفم بازی کردن در تیم ملی است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53264

به "غفوری: فاصله ما با صدر جدول خنده دار است، هدفم بازی درتیم ملی است نه دعوت شدن به آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: فاصله ما با صدر جدول خنده دار است، هدفم بازی درتیم ملی است نه دعوت شدن به آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید