محمدرضا داورزنی: اداره فدراسیون انجمن های ورزشی سخت است، وزارت ورزش در کنار فدراسیون خواهد بود

به گزارش مجله سرگرمی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: سایر فدراسیون ها با یک رشته روبرو هستند، اما فدراسیون انجمن های ورزشی با رشته های زیادی روبرو است.

محمدرضا داورزنی: اداره فدراسیون انجمن های ورزشی سخت است، وزارت ورزش در کنار فدراسیون خواهد بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخاباتی انجمن های ورزشی گفت: تبریک به علیپور که دوباره رای مجمع را گرفت. این فدراسیون یک فدراسیون خاص است. هر انجمن مسئولیت یک رشته را بر عهده دارد. سایر فدراسیون ها با یک رشته روبرو هستند، اما این فدراسیون با رشته های زیادی روبرو است. اداره انجمن ها کار سختی است. کوشش زیادی در سال های گذشته توسط علیپور و همکارانش اجرا شده و هر از گاهی هم یک رشته از سایر فدراسیون ها کم شده و به این فدراسیون اضافه شده است. در واقع یکی دو رشته را مجبور شدیم به این فدراسیون بدهیم.

وی ادامه داد: رئیس این فدراسیون با تنوعی از رشته ها روبرو است و باید به سوالات همه پاسخ بدهد و نیازهایشان را رفع کند. بنابراین اداره این فدراسیون کار سختی است. علیپور باید برای 20 رشته شرایط را هموار کند. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم کوشش نموده تا شرایط خوبی برای انجمن ها فراهم کند. نمی گویم بهترین شرایط فراهم بوده، اما سعی شده که اوضاع خوبی ایجاد گردد. علیپور با توجه به سابقه ای که دارد، اقدامات موثری انجام داده، اما انتظارات بیش از این است. البته به لحاظ اعتباری هم باید شرایط بهتری را فراهم کنیم تا فعالیت هایشان آسیب نبیند.

داورزنی تاکید نمود: رشته هایی که المپیکی هستند را سعی می کنیم بهتر حمایت کنیم تا آنهایی که شانس حضور در المپیک را دارند، به لحاظ تأمین منابع مسئله ای نداشته باشند. ما در وزارت ورزش کوشش می کنیم که با یاری فدراسیون و کمیته المپیک بستر بهتری را برای رشته های این فدراسیون فراهم کنیم. وزارت ورزش در کنار فدراسیون انجمن های ورزشی خواهد بود تا در اعزام ها و اجرای برنامه ها مسئله ای ایجاد نگردد. همه اهضای مجمع به یک ثباتی رای دادند تا برنامه ها اجرا گردد که حالا مسئولیت علیپور هم سنگین تر شده است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9689

به "محمدرضا داورزنی: اداره فدراسیون انجمن های ورزشی سخت است، وزارت ورزش در کنار فدراسیون خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا داورزنی: اداره فدراسیون انجمن های ورزشی سخت است، وزارت ورزش در کنار فدراسیون خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید