محیط بان اندیمشکی در درگیری با شکارچی پرندگان مجروح شد

به گزارش مجله سرگرمی، سعید عیدی گماری در گفت وگو با خبرنگاران مطرح کرد: مهاجرت پرندگان به استان خوزستان و شهرستان اندیمشک باعث طمع عده ای و اقدام به شکار پرندگان زینتی و مهاجر در شهرستان اندیمشک شده است.

محیط بان اندیمشکی در درگیری با شکارچی پرندگان مجروح شد

وی با اشاره به درگیری در محدوده پشمینه زار در بخش مرکزی اندیمشک اضافه نمود: از تجهیزات به جای مانده در محل درگیری این افراد شکارچیان پرنده و احتمالا غیر بومی باشند.

رئیس اداره محیط زیست اندیمشک از مجروحیت یاسر رنجبر محیط بان اندیمشکی در درگیری با شکارچیان پرنده اطلاع داد و گفت: پس از مشاهده این افراد، محیط بان اندیمشکی به آن ها تذکر داده که شکارچی ها با سنگ و چوب به سوی محیط بان حمله کردند.

عیدی گماری، وضعیت عمومی محیط بان را مساعد و اظهار کرد: متخلفان شناسایی و یاسر رنجبر محیط بان اندیمشکی نیز به دلیل مجروحیت و پیگیری درمان جراحات در بیمارستان بستری شد.

وی در پایان با بیان اینکه افراد متخلف شناسایی شدند، اضافه نمود: اقدام قانونی در ارتباط با این موضوع شروع و در حال تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7013

به "محیط بان اندیمشکی در درگیری با شکارچی پرندگان مجروح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محیط بان اندیمشکی در درگیری با شکارچی پرندگان مجروح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید