مرکوری، بیمه نامه هوشمند سفر بیمه کوثر

به گزارش مجله سرگرمی، بیمه نامه هوشمند سفر بیمه کوثر ارزان ترین بیمه بدنه که به صورت غیرحضوری و آنی و برای بازه زمانی محدود صادر می گردد.

مرکوری، بیمه نامه هوشمند سفر بیمه کوثر

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام بیمه کوثر، این بیمه با همکاری شرکت استارت آپی هرمس شریف به تازگی محصولی نوین تحت عنوان مرکوری را به بازار بیمه کشور معرفی نموده است. از آنجایی که بیمه گذاران در تمام طول سال به بیمه بدنه احتیاج ندارند، اپلیکیشن صدور بیمه بدنه کوتاه مدت توسط شرکت بیمه کوثر راه اندازی شده تا بیمه گذاران بتوانند خودرو خود را در یک بازه زمانی محدود تحت پوشش بیمه بدنه قرار دهند.

مراحل صدور بیمه نامه هوشمند سفر به ترتیب شامل معین کردن مبدا و مقصد سفر، ارسال درخواست و برآورد هزینه، بارگذاری تصویر گواهینامه و کارت ماشین، عکس دریافت بیمه گذار از خودرو و ارسال آن و در نهایت تأیید و صدور بیمه نامه می گردد.

صرفه جویی در وقت و هزینه مهم ترین مزیت مرکوری است. با صدور آنی و بدون احتیاج به مراجعه حضوری کارشناس بیمه و فقط با طی مراحل معین شده در اپلیکیشن که شامل انتخاب مقصد، عکاسی با تلفن همراه از خودرو و صدور بیمه نامه بدنه می گردد، زمان صدور بیمه نامه به چند دقیقه کاهش می یابد. از طرف دیگر به واسطه کوتاه مدت بودن صدور این بیمه نامه و اینکه فقط برای جهت و زمان معینی خودرو تحت پوشش بیمه است تا حدود زیادی از هزینه های بیمه بدنه خودرو کاسته می گردد؛ یعنی بیمه گذاران به جای پرداخت سالانه بیمه بدنه فقط برای چند روز سفرشان خودرو خود را بیمه می نمایند.

اپلیکیشن مرکوری شباهت زیادی به تاکسی های اینترنتی دارد و شما با انتخاب مبدا و مقصد سفرتان و تعداد روزهای آن قیمت اعلام شده از سوی شرکت بیمه کوثر بابت بیمه بدنه طی روزهای سفرتان را دریافت می کنید. برای مثال قیمت پنج روزه بیمه بدنه برای یک خودرو پراید با جهت تهران به چالوس با توجه به مدل خودرو بین 15 تا 20 هزار تومان می گردد.

علاقه مندان به خرید این بیمه نامه می توانند به وسیله نشانی https://65e3.app.link/BQTIe7LJ6W اپلیکیشن مرکوری را دانلود نمایند و از مزایای این بیمه نامه بهره مند شوند.

انتهای رپرتاژ خبری

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26222

به "مرکوری، بیمه نامه هوشمند سفر بیمه کوثر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکوری، بیمه نامه هوشمند سفر بیمه کوثر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید