مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پربازدید ترین عکس اینستاگرامی تا فشار آلمان بر فیسبوک

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پربازدید ترین عکس اینستاگرامی تا فشار آلمان بر فیسبوک

پربازدیدترین یا به عباراتی دقیق تر، محبوب ترین عکس اینستاگرامی سال جاری معین شد، عکسی که پیروز شده از عکسی در صفحه شخصی کایلی جنر، ستاره هالیوودی سبقت بگیرد و در مقام نخست قرار گیرد. اما شاید حیرت زده شوید اگر بدانید این عکس، تصویری از یک تخم مرغ است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سازمان حمایت از حقوق کاربران آنلاین آلمان فیسبوک را متهم نموده که با زیرپا گذاشتن قوانین ضدتراست حقوق کاربران را پایال نموده و اطلاعات انان را بدون اجازه جمع اوری می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

غولهای مشهور فناوری کره و چین یعنی سامسونگ و بعضی رقبای چینی مثل هواوی به زمین هند کشیده شده است چرا که ب نظر می رسد هند شانس نخست پیروزیت غولهای فناوری در سطح بین الملل است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل سال 2018 را با پیروزیت به انتها نرساند یا به عبارتی تا حد زیادی نا امیدانه به انتها رساند. اما به نظر می رسد این شرکت برای سال 2019 برنامه هایی ویژه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران حوزه هوش مصنوعی گوگل نوعی روش جدید یافته اند که به واسطه آن می توان روند فراوری داروهای جدید را تسریع کرد و این یعنی کاهش احتمال مرگ و میر در دنیا.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر در خصوص مدت زمانی که برای استفاده از گوشی های هوشمند خود صرف می کنید نگران هستید، بهتر است بدانید شما در این زمینه تنها نیستید و تعداد زیادی از افراد در دنیا با مشکل وابستگی بیش از حد به گوشی های هوشمند درگیر هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فناوری های هوشمند فقط برای تغییر خانه های ما کارکرد ندارد، بلکه این روزها هوش مصنوعی راه خود را به سمت صنایع نیز باز نموده و حتی در محل کارهای مختلف نیز شاهد حضور هوش مصنوعی هستیم . اما همین رشد هوش مصنوعی منجر به بروز نگرانی هایی برای بعضی افراد شده که برای مشاغل خود احساس خطر می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10364

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پربازدید ترین عکس اینستاگرامی تا فشار آلمان بر فیسبوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پربازدید ترین عکس اینستاگرامی تا فشار آلمان بر فیسبوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید