مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح حمایتی شورلت برای نوجوانان تا پرچمدار جدید شیائومی

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح حمایتی شورلت برای نوجوانان تا پرچمدار جدید شیائومی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده با امضای فرمانی، هر نوع فعالیت وابسته به شرکتهواوی را در خاک ایالات متحده ممنوع بیان کرد و این فرمان حواشی متعددی را به همراه داشت. اکنون سوال مهمی که مطرح می گردد این است که شرایط دیگر شرکت های چینی حاضر در خاک آمریکا چگونه خواهد بود؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پروژه عینک هوشمند اپل از پروژه هایی است که با اما و اگر های زیادی آغاز شد اما در نهایت پیروز شد نسخه اولیه خود را وارد بازار کند. اکنون خبرهای جدید از شرکت گوگل حکایت از آن دارند که نسخه دوم این عینک ها با امکاناتی جدید در راهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد چینی ها از تکنولوژی تشخیص چهره به جز شناسایی مجرمان استفاده های دیگری نیز می نمایند و در آخرین کوشش خود از این تکنولوژی برای شناسایی خرس های پاندایی که در معرض انقراضند استفاده نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارش های شرکت هواوی حکایت از آن دارند که این شرکت چینی از سال 20818 برای روزهای محدودیت خود برنامه ریزی نموده است. درواقع این شرکت فروشگاه اپ مخصوص خود را از مدتی پیش توسعه داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پرچمدار جدید شیائومی در راه است و این روزها بسیاری از کاربران منتظرند تا با ویژگی های این گوشی هوشمند آشنا شوند. این گوشی که با نام ردمی K20 شناخته می گردد، ویژگی هایی قابل توجه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از افراد کم سن و سال یا بی تجربه هنگام رانندگی با خروج از پارکینگ مشکل دارند. اکنون شرکت شورلت در مدل شورلت تراورس2020 نوعی سیستم هوشمند را ایجاد نموده است که می تواند مسائل رانندگان کم تجربه را حل نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24797

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح حمایتی شورلت برای نوجوانان تا پرچمدار جدید شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح حمایتی شورلت برای نوجوانان تا پرچمدار جدید شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید