مینامینو: با یکپارچگی، ایران را شکست دادیم، شیوتانی: امیدوارم امارات به فینال برسد

به گزارش مجله سرگرمی، تاکومی مینامینو، بازیکن تیم ملی فوتبال ژاپن معتقد است که این تیم به لطف یکپارچگی تیم خود، پیروز به شکست ایران شدند.

مینامینو: با یکپارچگی، ایران را شکست دادیم، شیوتانی: امیدوارم امارات به فینال برسد

به گزارش خبرنگاران، تاکومی مینامینو در گفت وگو با سایت AFC درباره فزونی 3 بر صفر تیم ملی فوتبال ژاپن مقابل ایران گفت: صعود به فینال، چیزی بود که به دنبال آن بودیم و ما بازی واقعاً مسئله ای مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا داشتیم. از عملکرد تیمی مان برای رسیدن به پیروزی خوشحالم و فکر می کنم بهتر و بهتر می شویم. در خط حمله، عملکرد خوبی داشتیم و به خاطر یکپارچگی تیم به پیروزی رسیدیم. امیدوارم چنین شرایطی را در بازی فینال هم داشته باشیم.

وی درباره پاس گل خود به یویا اوساکو گفت: در صحنه گل اول، من زمین خوردم و کوشش کردم که دوباره توپ را به دست بیاورم. احساس کردم که بازیکنان حریف ایستاده اند. بازیکنی اطراف اوساکو نبود و خوشحالم که توانست توپ را وارد دروازه ایران کند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین در گفت وگویی با تسوکاسا شیوتانی انجام داد. شیوتانی درباره تقابل ایران و ژاپن گفت: نمی توانم احساسم را بیان کنم. جام ملت های آسیا تورنمنت بسیار بزرگی است و ما از ابتدا می خواستیم به قهرمانی این رقابت ها برسیم. من از هم تیمی هایم در تیم العین و تیم ملی ژاپن تشکر می کنم. کایو هم تیمی من در العین برای حمایت از من در استادیوم حضور داشت. ایران تیمی قدرتمند بود و ما باید با تمام توان خود به مصاف این تیم می رفتیم.

شیوتانی در پاسخ به این پرسش که آیا از تیم ملی امارات که هفت بازیکن العین را در اختیار دارد، در بازی این تیم برابر قطر طرفداری می نماید یا خیر، توضیح داد: بله من از امارات حمایت می کنم و امیدوارم این تیم به فینال جام ملت های آسیا راه یابد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11448

به "مینامینو: با یکپارچگی، ایران را شکست دادیم، شیوتانی: امیدوارم امارات به فینال برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینامینو: با یکپارچگی، ایران را شکست دادیم، شیوتانی: امیدوارم امارات به فینال برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید