نداشتن مهارت، راننده نوجوان را به کام مرگ فرستاد

به گزارش مجله سرگرمی، نداشتن مهارت رانندگی و سرعت زیاد، باعث جان باختن راننده نوجوان بوشهری شد.

نداشتن مهارت، راننده نوجوان را به کام مرگ فرستاد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: اوایل دیشب (پنجشنبه چهاردهم شهریور) در خیابان خلیج فارس یا ساحلی بوشهر پسر 17 ساله ای که راننده یک دستگاه خودرو پژو پارس بود، به علت نداشتن مهارت رانندگی و سرعت زیاد جان خود را از دست داد.

سرهنگ قدرت الله کشکولی افزود: این حادثه در خط غربی این خیابان و حد فاصل دو دوربین ثبت تخلف رخ داد و در حالی که راننده هنگام عبور از دوربین سرعتش مجاز بوده، پس از عبور از دوربین سرعتش افزایش می یابد که باعث می شود نتواند خودروی خود را کنترل کند و ابتدا به جدول وسط خیابان و سپس به درخت و تیر برق برخورد می کند و در دم جان می سپارد.

او حداکثر سرعت در خیابان خلیج فارس را 60 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و ادامه داد: این راننده با توجه به نرسیدن به سن قانونی گواهینامه نداشته یعنی با قوانین و مهارت رانندگی آشنا نبوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر هم از جوانان خواست قوانین را رعایت کنند و هم از خانواده ها درخواست کرد نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند.

سرهنگ کشکولی بیان نمود: در دو ماه گذشته که دوربین های ثبت تخلف در خیابان خلیج فارس بوشهر نصب شده تصادف منجر به فوت در این جهت نداشته ایم یعنی نصب دوربین ها در رعایت قوانین و پیشگیری از حوادث موثر بوده است.

او همچنین بحث پیش آمده در فضای مجازی در خصوص تاثیر سرعت کاه در این حادثه را تکذیب کرد و گفت: بحثی در فضای مجازی مطرح شد که یک خودرو پیش از این راننده هنگام نزدیک شدن به سرعت کاه سرعتش را کم کرده و باعث حادثه برای این خودرو شده که چنین چیزی صحت ندارد و خودرویی جلو آن نبوده و خودروی آسیب دیده با هیچ خودروی دیگری برخورد نداشته است.

ک

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43409

به "نداشتن مهارت، راننده نوجوان را به کام مرگ فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نداشتن مهارت، راننده نوجوان را به کام مرگ فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید