واعظی: دولت سالانه بیش از 450 میلیارد تومان در خراسان شمالی سرمایه گذاری نموده است

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دفتر رئیس جمهور توسعه و پیشرفت استان خراسان شمالی را برای دولت بسیار حائز اهمیت دانست و توضیح داد: در چارچوب همین سیاست، طی 6 سال گذشته سالانه بیش از 450 میلیارد تومان از سوی دولت در این استان سرمایه گذاری شده است که نزدیک به 3 برابر میزان سرمایه گذاری در دولت های قبل است.

واعظی: دولت سالانه بیش از 450 میلیارد تومان در خراسان شمالی سرمایه گذاری نموده است

به گزارش خبرنگاران، محمود واعظی عصر شنبه در بدو ورود به استان خراسان شمالی در فرودگاه بجنورد و در تبادل نظر با خبرنگاران تأکید کرد: استان خراسان شمالی به عنوان یکی از استان های جدید التأسیس از اهمیت بسیار بالایی برای دولت برخوردار است که باید به سرعت و با سرمایه گذاری مناسب توسعه یافته و زیرساخت های آن آماده گردد تا همپای دیگر استان ها از امکانات لازم برای توسعه و پیشرفت برخوردار گردد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خراسان شمالی فردا انجام خواهد شد، گفت: از چند ماه قبل برنامه ریزی های مختلفی از سوی دولت، وزیران ذیربط و مدیران استان برای این منظور اجرا شده و استاندار استان نیز با انگیزه بالا برنامه ریزی های لازم را انجام داده است تا علاوه بر فعالیت های جاری، فعالیت های مرتبط با این سفر در راستای توسعه و پیشرفت استان در دستور کار قرار گیرد.

واعظی خاطر نشان کرد: در جلسات متعددی که با فعالان مالی، وزیران ذیربط و نمایندگان بانک ها برگزار گردید پروژه های خوبی در سطح ملی و استانی با مشارکت بخش خصوصی و بانک ها برای استان طراحی شده که روند توسعه و پیشرفت استان را شتاب می دهد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی بسیار فشرده خواهد بود، گفت: در این سفر رئیس جمهور با مردم استان در شهر شیروان دیدار خواهد نمود و همچنین پروژه های مختلفی به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس توسط وزرا و معاونین رئیس جمهور در شهرهای مختلف استان افتتاح می گردد.

واعظی همچنین دیدار با فعالان مالی و سیاسی استان را از برنامه های امروز خود در شهر بجنورد خاطرنشان کرد و گفت: در این دیدارها نمایندگان بخش های سیاسی و مالی استان دیدگاه های خود را مطرح خواهند کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین خاطر نشان کرد: خراسان شمالی یکی از استان های مرزی است و می تواند با همسایه خود مراودات زیادی داشته باشد و از این بعد هم می تواند در راستای توسعه و پیشرفت بیش از پیش استان کوشش هایی صورت گیرد.

وی در سرانجام ابراز امیدواری کرد که سفر رئیس جمهور به استان به توسعه بیشتر و تحقق اهداف و برنامه های دولت در این استان بینجامد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31839

به "واعظی: دولت سالانه بیش از 450 میلیارد تومان در خراسان شمالی سرمایه گذاری نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظی: دولت سالانه بیش از 450 میلیارد تومان در خراسان شمالی سرمایه گذاری نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید