واکنش اسپالتی به انتها همکاری با اینتر

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی اینتر خرسند است که با این تیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. او به اخراج خود از نرآتزوری هم واکنش نشان داد.

واکنش اسپالتی به انتها همکاری با اینتر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، اینتر در آخرین بازی خود در رقابت های سری A در خانه از امپولی پذیرایی کرد و توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

نرآتزوری با پیروزی که در این دیدار به دست آورد توانست در صندلی چهارم جدول رده بندی فصل را به سرانجام رساند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

اسپالتی بعد از بازی گفت: باید تاکید کنم که انتظار این بازی سخت و نفس گیر را داشتم. بازیکنان ما زیر فشار زیادی بودند با این حال عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. امپولی هم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و ما را اذیت کرد.

خبرهای زیادی درباره انتخاب کونته به عنوان سرمربی جدید اینتر به گوش می رسد. اسپالتی این گونه به این سوال واکنش نشان داد: نمی دانم وضعیت چگونه خواهد شد. اگر به من بگویند که فصل بعد هم سرمربی اینتر هستم کمی شگفت زده می شوم. در یوونتوس بعد از شکست برابر آژاکس گفتند که آلگری اخراج نمی گردد اما بلافاصله یک هفته بعد خبر از جدایی او دادند. کسی نمی داند که چه اتفاقی خواهد افتاد. مسرورم که توانستیم با شکست امپولی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم و طرفداران را مسرور کنیم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25348

به "واکنش اسپالتی به انتها همکاری با اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اسپالتی به انتها همکاری با اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید