چرا درباره هروه رنار اینقدر شایعه هست؟

به گزارش مجله سرگرمی، این شایعات البته در حالی به گوش می رسد که این مربی پیروز فرانسوی اخیرا قراردادش را با فدراسیون فوتبال مراکش تمدید نموده و خودش هم اخیرا نسبت به شایعات واکنش نشان داده است.

چرا درباره هروه رنار اینقدر شایعه هست؟

چرا درباره هروه رنار اسنقدر شایعه هست؟

بعد از شکست سنگین تیم ملی امارات مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا آلبرتو زاکرونی سرمربی ایتالیایی این تیم از سمتش کناره گیری کرد.هنوز چند روز از این اتفاق نگذشته که بعضی از خبرنگاران اماراتی امروز(یکشنبه) مدعی شدند اروه رنار سرمربی تیم ملی مراکش مذاکراتی با فدراسیون امارات داشته و باوجود داشتن قرارداد با مراکش، شانس نخست نشستن روی نیمکت امارات به جای زاکرونی است.

رنار که در تیم ملی مراکش یکی از رقیبان کی روش و تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه بود، دیدار ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا را در ورزشگاه و در کنار بعضی از مسوولان فدراسیون فوتبال ایران تماشا کرد؛ مسله ای که حدس ها را نسبت به حضور این مربی روی نیمکت ایران شدت بخشیده بود.

همچنین وقتی رنار در محل بازی تیم ملی مقابل ژاپن در ورزشگاه العین دیده شد بعضی به این موضوع اشاره کردند که او آمده تا راهنمایی العین امارات را در دست بگیرد اما حالا بحث حضورش در تیم ملی این کشور مطرح شده است.

این شایعات البته در حالی به گوش می رسد که این مربی پیروز فرانسوی اخیرا قراردادش را با فدراسیون فوتبال مراکش تمدید نموده و خودش هم اخیرا نسبت به شایعات واکنش نشان داده و به بحث تمدید قراردادش اشاره نموده بود.

درست است که این مربی دو بار قهرمان جام ملتهای آفریقا شده و با توجه به سن و سال نه چندان زیادش کارنامه خوبی از خود برجای گذاشته اما معین نیست چطور درباره مربی ای که تازه قرردادش را تمدید نموده این همه حرف و حدیث درست می گردد در حالی که بسیاری از مربیان لایق دیگر در سطح جهان تیم ندارند و اسمی هم از آنها نیست.

3-270

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

sobhemehriz.ir: صبح مهریز | مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11867

به "چرا درباره هروه رنار اینقدر شایعه هست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا درباره هروه رنار اینقدر شایعه هست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید