کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق و روغن موتور تقلبی در قرچک

به گزارش مجله سرگرمی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و 20 هزار لیتر روغن موتور تقلبی اطلاع داد.

کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق و روغن موتور تقلبی در قرچک

به گزارش خبرنگاران، سردار کیومرث عزیزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله از سوی مردم در مورد حمل سوخت های قاچاق به کارگاهی مشکوک در شهرستان قرچک، به سرعت اکیپی از ماموران پلیس امنیت شهرستان تشکیل و مسئول آنالیز موضوع شدند.

وی اضافه نمود: در آنالیز ها تعیین شد اخبار واصله صحیح بوده و فردی با کامیونی که تغییر کاربری داده شده اقدام به دپو و انتقال سوخت گازوئیل به کارگاهی غیرمجاز می نموده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اعلام نمود: پس از انجام هماهنگی با مقام قضائی، اقدامات لازم از سوی ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک در مورد دستگیری صاحب کارگاه و توقیف اموال انجام شد.

این مقام انتظامی گفت: در بازپرسی ها از تعیین شد متهم سوخت های قاچاق را پس از یکسری اقدامات فنی تبدیل به روغن برای خودرو می کردکه ظاهرا استانداردهای لازم را نیز دارا نبوده و به بازار جهت مصرف ارائه می شد و مقدار 20 هزار لیتر روغن خودرو غیرمجاز نیز کشف شد. در خاتمه از ادامه فعالیت کارگاه غیرمجاز فراوری روغن تقلبی جلوگیری به عمل آمد و متهم به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شهروندان خواست هر گونه موضوع و موارد مشکوک را به وسیله تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42406

به "کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق و روغن موتور تقلبی در قرچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق و روغن موتور تقلبی در قرچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید