کمالوند: اگر قرار است برخوردی گردد برای همه یکسان باشد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/بوشهر سرمربی پارس جنوبی جم می گوید اگر قرار است برخورد و یا محرومیتی صورت بگیرد باید برای همه یکسان باشد و به همه بازی ها اعمال گردد.

کمالوند: اگر قرار است برخوردی گردد برای همه یکسان باشد

به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از ملاقات با ماشین سازی مطرح نمود: بازی فردا برای ما بازی بسیار مهمی است و امیدوارم که با حمایت طرفدارانمان بُرد خوبی به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: نزدیک به یک ماه است که در جم بازی ننموده ایم و مقداری از بازی های خانگی دور بوده ایم و مرتب بیرون از خانه بازی نموده ایم. عقب افتادن بازی با پیکان مقداری کار را برای ما سخت کرد اما امیدوارم فردا حمایت طرفداران را به همراه داشته باشیم و با تمام مشکلاتی که داریم بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم اظهار کرد: 3-2 نفر از بازیکنان ما مجروح هستند و تا فرداصبح تست نهایی را می گیریم که آیا به بازی می رسند یا نه.

کمالوند یادآور شد: بارندگی امروز خیلی شدید بود و من امیدوارم که بر روی کیفیت چمن تاثیر نگذارد و فردا شرایط زمین به ما این اجازه را بدهد که یک بازی خوب انجام دهیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اتفاقات فوتبال ایران، اشتباهات داوری و سپس حواشی داوری بعد از بازی اخیر استقلال گفت: به نظرم باید بگذاریم داوری کار خودش را انجام دهد، بعد از بازی با بوشهر اینهمه هجمه درست کردند، دیشب تمام تصمیمات آقای حاج ملک درست بود. هم پنالتی، هم اخراج؛ من بعد از بازی هم گفتم و مصاحبه ام پخش شد.

با تمام توان تا آخرین روز می جنگم

این سرمربی یادآور شد: داوران ما قشر زحمتکشی هستند، و باید اجازه دهیم کارشان را انجام دهند؛آقای زاهدی فر هم جزء داوران بسیار خوب ما است و در این 4-3 سال عالی قضاوت نموده است، حالا ممکن است در یک روز اشتباه کند.

فراز کمالوند بیان نمود: اگر قرار است برخوردی گردد برای همه یکسان باشد، و اینطور نباشد که سیاست یک بام و دو هوا پیاده گردد؛ طوری رفتار گردد که اگر قرار است محرومیتی هم صورت بگیرد به همه بازی ها اعمال گردد.

وی اضافه کرد: بازی های سخت ما گذشته است، و سعی می کنیم که از این به بعد که بازی ها آسان تر است بتوانیم نتایج بهتری هم بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره رفتن از تیم پارس جنوبی گفت: تا روزی که هستم تمام توانم را می گذارم تا بتوانم بهترین و بیشترین امتیاز را برای تیم پارس جنوبی جمع کنم. با تمام توان تا آخرین روز می جنگم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62115

به "کمالوند: اگر قرار است برخوردی گردد برای همه یکسان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: اگر قرار است برخوردی گردد برای همه یکسان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید