کنفرانس رم به حمایت مادی از مخالفان سوری متعهد شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران : کشورهای عربی و غربی در کنفرانس به اصطلاح دوستان سوریه در رم، پایتخت ایتالیا به اعطای یاری های مادی و دیپلماسی بیشتر به مخالفان سوریه متعهد شدند.

کنفرانس رم به حمایت مادی از مخالفان سوری متعهد شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، در نشست رم که امروز پنجشنبه با حضور نمایندگان کشورهای مختلف و نیز بعضی از اعضای ائتلاف مخالفان سوریه، برگزار شده بود، شرکت نمایندگانبه ارائه یاری های غیرنظامی به مخالفان سوری متعهد شدند.

بر اساس گزارش ها، همچنین بعضی کشورهای شرکت نماینده اعلام نمودند به مخالفان دولت سوریه یاری های دارویی و غذایی ارائه می نمایند.

در بیانیه نشست رم آمده است، وزرای کشورهای گروه به اصطلاح دوستان سوریه متعهد هستند به ائتلاف مخالفان ملی سوریه به عنوان نماینده قانونی مردم سوریه، یاری های سیاسی و مادی بیشتری ارائه نمایند.

طبق این گزارش، ائتلاف مخالفان دولت سوریه پیش از این قصد داشت نشست رم را تحریم کند ولی پس از انتشار سخنان جان کری، وزیر خارجه آمریکا مبنی بر ارائه پیشنهادهای مستقیم در جریان نشست، تصمیم خود را عوض کرد.

شبکه خبری روسیا الیوم نیز گزارش داد که جان کری در کنفرانس خبری مشترک با معاذ الخطیب، رئیس ائتلاف مخالفان سوریه اعلام نمود، دولت متبوعش 60 میلیون دلار را به عنوان یاری اقتصادی به مخالفان سوریه ارائه می نماید .

جان کری اضافه کرد، آمریکا حمایت های پزشکی، غذایی و انسانی خود را به ائتلاف مخالفان سوریه افزایش خواهد داد و بهیچ وجه یاری های نظامی به آنها ارائه نخواهد کرد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41087

به "کنفرانس رم به حمایت مادی از مخالفان سوری متعهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس رم به حمایت مادی از مخالفان سوری متعهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید