گوشی آنر 20 لایت 30 مهرماه وارد بازار می گردد ، از صفحه نمایش آمولد تا اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر

به گزارش مجله سرگرمی، گوشی آنر 20 لایت تا تاریخ 22 اکتبر برابر با 30 مهرماه وارد بازار می گردد. این خبری است که شرکت سازنده این گوشی چینی به شکل رسمی اعلام نموده است.

گوشی آنر 20 لایت 30 مهرماه وارد بازار می گردد ، از صفحه نمایش آمولد تا اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی آنر 20 لایت دارای ویژگی هایی کاربردی مثل صفحه نمایش آمولد است. از دیگر ویژگی های مهم این گوشی می توان به فقدان اسکنر اثر انگشت پشتی اشاره نمود.

درواقع در گوشی آنر 20 لایت این سنسور در قسمت جلوی صفحه واقع شده است. البته قرار دریافت اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش موضوع جدیدی در صنعت گوشی های هوشمند وجود داشته است، اما به دلایلی آنر تنها یک تلفن هوشمند با این فناوری دارد که صرفا برای بازار داخلی چین فراوری شده است.

بر این اساس گوشی آنر 20 لایت در میان تعداد انگشت شماری از تلفن های هوشمند از شرکت تابعه هواوی با پنل غیر LCD قرار خواهد گرفت.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به تراشه Kirin 810 ، حداکثر رم 8 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه اشاره نمود. در پشت این گوشی سه دوربین وجود دارد که اصلی ترین آنها 48 مگاپیکسل است. پنل جلویی دارای قطر 6.3 اینچی مورب و وضوح Full HD + است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52637

به "گوشی آنر 20 لایت 30 مهرماه وارد بازار می گردد ، از صفحه نمایش آمولد تا اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی آنر 20 لایت 30 مهرماه وارد بازار می گردد ، از صفحه نمایش آمولد تا اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید