کمک: به مصلحت کشتی فکر می کنیم نه فرد و گروهی خاص، به خاطر المپیک باید تکلیف کشتی زودتر معین گردد

به گزارش مجله سرگرمی، کمک، رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: اعضای مجمع کشتی در انتخابات ریاست فدراسیون به برنامه های افراد رأی می دهند.

کمک: به مصلحت کشتی فکر می کنیم نه فرد و گروهی خاص، به خاطر المپیک باید تکلیف کشتی زودتر معین گردد

حمید کمک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: درخواست خود را برای برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کشتی به وسیله سرپرست و دبیر فدراسیون به وزارت منعکس نموده ایم و از آنجا که کشتی جزو امیدهای ما برای کسب مدال در المپیک توکیو است مجمع انتخاباتی باید هرچه سریعتر برگزار گردد.

رئیس هیئت کشتی استان البرز ادامه داد: اعضای مجمع کشتی کشور منتظر ثبت نام کاندیداها و اعلام برنامه های آن ها هستند و ما در مجمع به برنامه های عملی و عملیاتی رأی می دهیم و رئیس را انتخاب می کنیم.

کمک توضیح داد: خادم در مدت حضور خود در فدراسیون کشتی در تمامی مسائل از روسای هیئت های کشتی به عنوان اکثریت اعضای مجمع نظرخواهی می کرد و کار در کشتی به شکل خوبی پیش رفت. در هر حال برد و باخت در هر کاری پیش می آید و ورزش هم از این قاعده مستثنی نیست اما خادم کارنامه قابل دفاعی در مدت مدیریت خود در کشتی کشور دارد و معتقدم کار کشتی به شکل مناسبی صورت گرفته است.

وی تاکید نمود: مجمع کشتی کشور که اکثریت آن را رؤسای هیئت های کشتی سراسر کشور تشکیل می دهند مصلحت کشتی را بالاتر از هر فرد و گروهی می دانند و با در نظر دریافت تمامی جوانب کار برای مدیریت کشتی تصمیم گیری می نمایند.

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8854

به "کمک: به مصلحت کشتی فکر می کنیم نه فرد و گروهی خاص، به خاطر المپیک باید تکلیف کشتی زودتر معین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک: به مصلحت کشتی فکر می کنیم نه فرد و گروهی خاص، به خاطر المپیک باید تکلیف کشتی زودتر معین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید