10350 نفر در دانشگاه کردستان در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند

به گزارش مجله سرگرمی، عادل سی و سه مرده در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه در حال حاضر تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه کردستان 10 هزار و 350 نفر هستند، اظهارداشت: تعداد دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 98-97 شامل هزار و 740 نفر در مقطع کارشناسی، هزار و 40 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 86 نفر در مقطع دکتری است.

10350 نفر در دانشگاه کردستان در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 12 رشته جدید در مقاطع مختلف تحصیلی به رشته های دانشگاه کردستان اضافه کرده شده است، اضافه کرد: از این تعداد رشته جدید، چهار رشته آن در مقطع کارشناسی است که این رشته ها شامل مهندسی عمران در دانشکده بیجار، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، زیست شناسی سلولی مولکولی و صنایع دستی در دانشگاه کردستان است.

معاون آموزشی دانشگاه کردستان یادآور شد: شش رشته جدید نیز در مقطع کارشناسی ارشد ایجاد شده است که این رشته ها شامل علوم و تکنولوژی بذر، علوم علف های هرز، علوم مهندسی جنگل گرایش عمران و بهره برداری جنگل، علوم دامی گرایش تغذیه طیور، علوم مهندسی شیلات گرایش بوم شناسی آبزیان و فیزیک گرایش ذرات بنیادی و نظری میدان ها می گردد.

سی و سه مرده با اشاره به اینکه در مقطع دکتری نیز دو رشته گرایش جدید ایجاد شده است، بیان نمود: این رشته ها شامل علوم دامی گرایش تغذیه طیور و اکروتکنولوژی گرایش فیزیولوژی گیاهان زراعی است.

وی در خاتمه سخنان خود اظهارداشت: تعداد 27 نفر عضو هیئت علمی نیز در امسال به اعضای هیئت علمی دانشگاه کردستان اضافه شده اند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5728

به "10350 نفر در دانشگاه کردستان در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10350 نفر در دانشگاه کردستان در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید