استانداردهای ملی زیست فناوری مطالعه و آسیب شناسی شد

به گزارش مجله سرگرمی، کارگروه اقتصاد زیستی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری اقدام به مطالعات آسیب شناسی و برنامه ریزی برای تکمیل تدوین استانداردهای مورد احتیاج در رابطه با محصولات زیست فناوری با قابلیت ورود به بازار نموده است.

استانداردهای ملی زیست فناوری مطالعه و آسیب شناسی شد

به گزارش خبرنگاران، از جمله این مطالعات می توان به استانداردهای CEN، پروژه Open-Bio، سازمان بین المللی استانداردسازی (ISO) و استانداردهای ASTM اشاره نمود. همچنین مطالعه استانداردهای مربوط به حوزه زیست فناوری تدوین گردیده در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران، استانداردهای سازمان ملی استاندارد کشور، آنالیز قوانین و برنامه های مرتبط با زیست فناوری در اسناد بالادستی کشور و تعامل با سازمان استاندارد برای تشکیل دبیرخانه کمیته تدوین استانداردهای ملی زیست فناوری با هدف همکاری با دفتر تدوین استانداردهای ملی برای تدوین و اجرای استانداردهای ملی زیست فناوری از دیگر مطالعات این کارگروه است. انجام مطالعات تهیه بسته های مکانیزم حمایتی و تشویقی در حوزه حمایت از ورود محصولات حوزه فناوری زیستی به بازار (یارانه های دولتی، اصلاح سیستم مالیاتی، ارائه تعرفه های دولتی) نیز در این کارگروه انجام شده است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3597

به "استانداردهای ملی زیست فناوری مطالعه و آسیب شناسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداردهای ملی زیست فناوری مطالعه و آسیب شناسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید