بانوی کوهنورد خارگی موفق به اجرای پروژه سیمرغ قله های ایران شد

به گزارش مجله سرگرمی، محمد دشتی زاده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه سیمرغ یکی از اهداف اصلی هیت در سال 97 بوده که با کوشش کوه نوردان این جزیره به هدف تعریف شده خود رسیدیم.

بانوی کوهنورد خارگی موفق به اجرای پروژه سیمرغ قله های ایران شد

وی اضافه نمود: مائده اسماعیلی کوهبانوی جزیره خارگ موفق به اتمام پروژه سیمرغ قله های ایران شد.

رئیس هیئت کوهنوردی خارگ توضیح داد: این بانو به عنوان اولین کوهبانو در استان بوشهر و پانزدهمین کوهبانو در ایران توانست اراده استوار بانوان این مرزو بوم را به نمایش گذارد و نام جزیره خارگ را بر بندای قله های ایران طنین انداز کند.

دشتی زاده گفت: توانمندی های بانوان ستودنی و قابل تحسین است، امید است کوهنوردی جزیره خارگ همچنان در استان و کشور بتواند به عنوان الگو گام های مثبتی در راستای صعودهای ایمن بردارد.

فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی، مدتی است پروژه ای با نام 31 قله را با عنوان سیمرغ کوه های ایران با هدف معرفی و صعود بلندترین قله هر استان به عنوان یک جاذبه گردشگری ورزشی، معرفی و اجرا نموده است.

چنان کوه نوردی اقدام به صعود بلندترین قله همه استان ها نموده ، و مستندات مربوطه را ارائه دهد، و همچنین گزارش هر یک از صعودها را به همراه تصاویر در قالب یک جزوه و اسناد تکمیلی را به فدراسیون (با ذکر31 قله) ارسال کند، پس از آنالیز کارشناسان امر در دبیرخانه این طرح، پس از تایید آن، در قالب یک همایش ملی، نشان صعود به 31 قله ایران به ایشان اعطا خواهد شد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5091

به "بانوی کوهنورد خارگی موفق به اجرای پروژه سیمرغ قله های ایران شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بانوی کوهنورد خارگی موفق به اجرای پروژه سیمرغ قله های ایران شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی کوهنورد خارگی موفق به اجرای پروژه سیمرغ قله های ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید