تارتار: بازی سختی برابر سایپا داریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید تیمش بازی سختی برابر سایپا دارد.

تارتار: بازی سختی برابر سایپا داریم

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا اظهار کرد: بازی برابر سایپا دیدار راحتی برای ما نیست. درست است این تیم نتایج خوبی نگرفته اما تیم خوبی است که کادر فنی توانمندی دارد و علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در راس کادر فنی این تیم است. این تیم برای آسیا بسته گردیده و کار ما را سخت خواهد نمود.

تارتار در ادامه با اشاره به این که تنها مساله ای که نگرانش می نماید پیروزی برابر استقلال در هفته گذشته است گفت : متاسفانه بازیکنان ایرانی در بازی های بزرگ زمانی که به پیروزی می رسند، کمی کم انگیزه می شوند به خاطر همین به بازیکنانم گفته ام که در دیدار برابر سایپا شاید تعویض های زود هنگام داشته باشیم. امیدوارم بازیکنانم با همان انگیزه ای که مقابل استقلال بازی نموده اند فردا (جمعه) هم بازی نمایند و بتوانیم سه امتیاز این بازی را که هدفمان است به دست بیاوریم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی جم هم گفت : خیلی کوتاه می گویم که مشکلات وجود دارد اما من و بازیکنانم حق نداریم که قبل از مسابقه درباره این مسائل صحبتی کنیم. ما دوست نداریم مثل خیلی از مربیان فرار به جلو داشته باشیم. تمام تمرکز ما بر روی مسائل فنی است و کوشش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. اگر بازی را بردیم بعد درباره مسائل مالی صحبت خواهیم کرد اما همین را بگویم که مدیریت ما سخت کوشش می نماید تا مشکلاتمان را حل نماید.

تارتار در مورد شناختش از تیم علی دایی هم خاطر نشان کرد: بحث رفاقت من و علی دایی به کنار، ما قبل از آغاز فصل بازی های دوستانه زیادی با هم برگزار کردیم. هم ما و هم آنها از یکدیگر شناخت داریم. امیدوارم فردا یک بازی خوب همراه با کسب نتیجه برایمان باشد.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگاران درباره مباحث داوری نیز بیان کرد: ابتدا زمانی که اسامی داوران را اعلام کردند کمی نگران شدم اما وقتی آنالیز کردم دیدم آقای مرجان زاده از داوران جوانی است که قضاوت های بدی انجام نداده است. امیدوارم که فردا بهترین چهره زمین، آقای مرجان زاده باشد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در انتها خاطر نشان کرد: هیچ کسی از ما انتظار ندارد چرا که بودجه ما با تیم های مدعی قابل قیاس نیست. شاید برخی از تیم ها پنج برابر ما هزینه نموده باشند اما ما خودمان از خودمان توقع داریم. همیشه برای شاد کردن دل هوادارانمان کوشش می کنیم. راه را ادامه می دهیم تا جایی که بتوانیم کوشش می کنیم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1438

به "تارتار: بازی سختی برابر سایپا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: بازی سختی برابر سایپا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید